tromaktiko: Σχετικά με τις πόρτες των τραπεζών

Τετάρτη 2 Μαρτίου 2011

Σχετικά με τις πόρτες των τραπεζών



Πριν μια βδομαδα πήγα σε τραπεζα για συναλλαγή και μπαίνοντας στην ενδιάμεση πόρτα όπου έπρεπε να παραμείνω για λίγο...
με έπιασε κλειστοφοβία και όταν πλέον μπήκα μεσα στη τραπεζα είχα τρομοκρατηθεί τόσο πολύ που πήγα κατευθειαν στον Διευθυντή και τον εξήγησα 'οτι λογω κλειστοφοβίας που έχω ΄δεν ξαναπαταω στην τράπεζα και ότι πιθανον να αλλάξω τράπεζα. Ο Διευθυντης ευγενικα μου είπε ότι όλες οι τράπεζες θα βάλουν ίδιες πόρτες και ότι όταν θέλω να πάω άλλη φορα στη τράπεζα για συναλλαγή να ειδοποιώ να μου ανοίγουν τη διπλανή πόρτα που ! ελέγχεται απο μέσα με μπουτον.Θα πρεπει να γνωρίζει ο κύριος που ειρωνεύεται ότι υπάρχουν και άτομα που εχουν προβλημα όπως εγω αρκει να σας πω ότι όταν πάω να δω το γιο μου που μένει στο 6ο όροφο ανεβαινω με τα πόδια , στη τράπεζα γιατι να υποχρεωθω να υποστώ αυτό το μαρτύριο αν έχουν προβλημα οι τράπεζες με τους ληστές ας πληρώσουν τους σεκιουριταδες τόσα κέρδη έχουν.

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!