tromaktiko: Απάντηση στο: "Όχι δεν θα δώσω"

Δευτέρα 14 Μαρτίου 2011

Απάντηση στο: "Όχι δεν θα δώσω"



Και εγώ μαζί σας είμαι. Έχετε πολύ δίκιο. Η καραμέλα της δήθεν οικονομικής βοήθειας προς άλλες χώρες τελείωσε πλέον.
Εμείς αγωνιζόμαστε για να μπορέσουμε να βγάλουμε την χώρα μας από την κρίση και δεν έκαναν ούτε έναν τηλεοπτικό μαραθώνιο οι καναλάρχες για τους φτωχούς και τους άστεγους της Ελλάδας.

Και δεν με ενδιαφέρει αν η χώρα που έπαθε την ζημιά τώρα είναι η Ιαπωνία. Το ίδιο ισχύει και για κάθε "Ιαπωνία". Ποιος μου δίνει εμένα την εγγύηση οτι τα χρήματα που θα δώσουμε θα πάνε όλα πράγματι για να βοηθήσουνε τους ανθρώπους που αντιμετωπίζουν προβλήματα ? Στο προηγούμενο τσουνάμι της Ινδονησίας που μαζεύτηκαν ένα κάρο λευτά και πανυγίριζαν οι δημοσιογράφοι και διάφοροι αριστεροί ψευτοδιανοούμενοι για την δύναμη της Ελλάδας των 10 εκατομμυρίων που ξεπέρασε την βοήθεια της Ρωσίας και άλλων Ευρωπαϊκών χωρών, ποιος μου δίνει την διαβεβαίωση οτι η unicef και η κάθε "unicef" δεν θα κρατήσει και ένα μερίδιο των χρημάτων για την συντήρηση των κτηρίων και των εγκαταστάσεών τους ? Για το προσωπικό τι γίνεται? Τζάμπα εργάζονται και προσφέρουνε έργο ? Ακόμα και έτσι οι ΜΚΟ χρειάζονται χρήματα και τα παίρνουν από αυτά που μαζεύουν για τους φτωχούς.
Ούτε ένα cent λοιπόν να μην δώσουμε σε οποιαδήποτε προσπάθεια γίνει.


ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!