όπως είναι η κατασκευή του οδικού άξονα Λαμία-Καρπενήσι-Αγρινίου,την αναβάθμιση του ΤΕΙ Καρπενησίου αλλά και την κακή κατάσταση του Προπονητικού κέντρου.
Μεταξύ άλλων στις ερωτήσεις που κατατέθηκαν τονίζει:
Προς τον Υπουργό Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων κ. Δ. Ρέππα
Θέμα: Κατασκευή του Οδικού Άξονα Λαμία - Καρπενήσι - Αγρίνιο
Η κατασκευή του οδικού άξονα Λαμία -Καρπενήσι -Αγρίνιο παραμένει στην Ευρυτανία κεντρικό θέμα την τελευταία δεκαετία. Σημειώνεται ότι η Ευρυτανία ζητούσε επίμονα την 4η λύση που προέβλεπε την κατασκευή του δρόμου απέναντι από τον Τυμφρηστό έξω από τον Άγιο Γεώργιο, λύση που όμως δεν πρόκρινε το ΥΠΕΧΩΔΕ. Ως εκ τούτου, ακόμη και σήμερα, ο δρόμος δεν υπάρχει. Εντωμεταξύ, εκπονήθηκε η μελέτη οδοποιίας του έργου, η οποία κόστισε 9.098.694 ευρώ, ενώ απομένει η γεωτεχνική μελέτη για την οποία απαιτούνταν περίπου 2,5 εκατ. ευρώ.
Το περασμένο καλοκαίρι του 2009, ο σημερινός Υφυπουργός Υποδομών κ. Γιάννης Μαγκριώτης, ως Βουλευτής της αντιπολίτευσης, είχε παρέμβει στο θέμα απαντώντας σε δηλώσεις στελεχών της τότε Κυβέρνησης Καραμανλή, κάνοντας μάλιστα μια πολύ δυσοίωνη πρόβλεψη για τον οδικό άξονα. «Χρήματα δεν υπάρχουν μέχρι το 2015!». Μεταξύ άλλων είχε πει τότε ο κ. Μαγκριώτης: «... το έργο αυτό δεν έχει μελετητική ωριμότητα. Πρόσφατα ανακοινώθηκε η μελέτη για ένα τμήμα του έργου. Στην καλύτερη περίπτωση, η ολοκλήρωση της μελέτης θέλει δύο με τρία χρόνια. (...) Το έργο αυτό δεν υπάρχει ούτε στους ενδεικτικούς πίνακες του ΥΠΕΧΩΔΕ. Συνεπώς δεν υπάρχει ούτε καν σκέψη στην Κυβέρνηση για να χρηματοδοτηθεί από την Δ΄ Προγραμματική Περίοδο 2007-2015. Αυτή είναι η απόλυτη αλήθεια». Ενώ στις τότε δηλώσεις του συμπλήρωσε: «… ένας τρόπος υπάρχει για να διαψευστώ. Να αλλάξει γρήγορα η Κυβέρνηση και η νέα Κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ να το θέσει ως έργο απόλυτης προτεραιότητας. Για αυτή ακριβώς την επιλογή του ΠΑΣΟΚ, δεσμεύτηκα κι εγώ στο Καρπενήσι»...
http://prassia-eyrytanias.blogspot.com/2011/03/blog-post_56.html