tromaktiko: Συνδικαλισμός στην αστυνομία

Πέμπτη 3 Μαρτίου 2011

Συνδικαλισμός στην αστυνομία



Οποιος παρακολουθησε ειδησεις σημερα στο MEGA πιστευω καταλαβε και τον τιτλο του post...Ειχε το MEGA καλεσμενους για το χθεσινο περιστατικο με τους συναδελφους της Ομαδας ΔΙ.ΑΣ τον κ.Λιακοπουλο και τον κ.ΝΤΟΥΜΑ (ο θεος να τους κανει κυριους)...Ξεκιναμε ωραια, οι δημοσιογραφοι πρωτη φορα στα χρονικα δεν κανουν επιθεση και λογικο, λογο του γεγονοτος της εν ψυχρω δολοφονιας και αυτοι οι καραγκιοζηδες γιατι περι τετοιων προκειται τι εκαναν;;; Αντι να εκμεταλλευτουν την ευκαιρια και να πουν τα προβληματα, την ανησυχια και το αγχος που διακατεχει οσους συναδελφους δουλευουν στο πεζοδρομιο τι εκαναν;;; ΜΑΛΩΝΑΝ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ ρε Θεε...Ναι, αυτο εγινε...Τα βοδια, οι αχρηστοι, οι καρεκλοκενταυροι, τα τομαρια πως αλλιως να τους πω;;; Μαλωναν και μιλουσαν για συνδικαλισμο...Σημερα τετοια μερα...!!! Ουτε μια μερα μετα τον χαμο των συναδελφων τους...Αυτους τους ανθρωπους τους ψηφισαν οι συναδελφοι μου στην Αθηνα να λενε τα προβληματα τους...και αυτοι ΜΑΛΩΝΑΝ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ...Μεχρι και η Τρεμη τους ειπε ΕΛΕΟΣ...Ντροπη να φερεστε ετσι τετοια μερα...ΠΟΙΟΟΟΣ;;;;; Η Τρεμη που βλεπει Αστυνομικο και γυρναει το ματι της...Δεν πιστευα στα ματια μου...Λεω δεν ειναι δυνατον...Με γελουν τα αυτακια μου...Δεν ακουω καλα, κατι επαθα...Εχω τοση οργη μεσα μου που θελω να τους βριζω μεχρι αηδιας...Αλλα δεν θα το κανω γιατι σεβομαι τα παιδια που χαθηκαν... Ειμαι σιγουρος οτι απο εκει πανω που ειναι τα βλεπουν και γελανε...ΜΑΛΩΝΑΝ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ...Ακομα και τωρα δεν μπορω να το χωνεψω...
Ερχονται εκλογες σε λιγο καιρο...Ειλικρινα θελω να παρακαλεσω τους συναδελφους μου στην Αθηνα και το λεω μεσα απο την καρδια μου να μην παει κανεις σε ενδειξη απαξιωσης για την καταντια του συνδικαλισμου στην Αστυνομια...Τετοιοι ανθρωποι θα επρεπε οχι να βγαινουν στα καναλια...Θα επρεπε να μην τους βλεπει ματι ανθρωπου...
Να τον χαιρεστε ετσι οπως τον κανατε τον συνδικαλισμο σας κυριοι...Καταντησατε υποδουλοι των κομματων και των προσωπικων συμφεροντων σας και μαζι σας απαξιωνεται ενα ολοκληρο Σωμα...Αν ειναι να εχουμε τετοιο συνδικαλισμο, ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΚΑΘΟΛΟΥ...Μπ.....λο τα κανουμε και μονοι μας...
Τιμη και Δοξα στους συναδελφους μου που επεσαν ηρωικα κατα την διαρκεια του καθηκοντος...
Ενας Αστυνομικος υπερανω κομματων και απολυτως κατα του συνδικαλισμου οπως καταντησε...

Αναγνώστης
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!