Πρώτα είχαμε το κλασικό και το πρακτικό.
Μετά ακολούθησαν οι δέσμες με 25% συμμετοχή του γενικού βαθμού α΄, β΄ και γ΄λυκείου.
Μετά είχαμε τις κατευθύνσεις με τα 14 μαθήματα και στη β΄και άλλα 14 στην γ΄λυκείου.
Μετά κόψανε τα 14 και τα κατέβασαν σε 9 και στη β΄λυκείου και άλλα 9 στην γ΄λυκείου.
Αργότερα καταργήθηκαν της β΄λυκείου και τα μαθήματα περιορίστηκαν σε 6 στην γ΄λυκείου.
Και τώρα ποια αλλαγή προωθούν;
Επανερχόμαστε στα τέλη της δεκαετίας του 70 με κλασικό και πρακτικό και πετάμε μέσα και σχέδια εργασίας των παιδιών.
Έτσι θα πάμε μπροστά; Με πισωγυρίσματα; Ή νομίζουν ότι με αυτό τον τρόπο θα εξαλειφθούν τα φροντιστήρια;Ήδη οι φροντιστές τρίβουν τα χέρια τους.
Και σε όλα αυτά προστέθηκαν και οι συγχωνεύσεις με σχολεία των 400 και 500 παιδιών.Αυτό με γύρισε 25 χρόνια πίσω που μόνο στην τρίτη λυκείου ήμαστε 8 τμήματα με 36 παιδιά στο καθένα.
Πάλι ζήσαμε ένα πολυδιαφημισμένο τίποτα!!
Κρίμα και πάλι κρίμα γιατί πρόκειται για την παιδεία. Απευθύνεται στα άτομα που αυτά μπορούν να αλλάξουν τη σημερινή κατάσταση και να μην ξαναβρεθούμε πάλι μετά από μερικά χρόνια στην ίδια κατάσταση-αν καταφέρουμε βέβαια να ξεμπερδέψουμε σε καμιά δεκαετία γιατί και αυτό παίζεται!!!
ΑΝΑΓΝΩΣΤΡΙΑ