Καταρχάς θα ήθελα να ξεκινήσω με το γεγονός του ότι είμαι άνθρωπος και απαιτώ σεβασμό και ειλικρίνεια. Το Σάββατο το βράδυ επισκεφτήκαμε με την παρέα μου γνωστή αλυσίδα εστιατορίων στο Χαλάνδρι.
Στην πόρτα μας παρέλαβε ένας σερβιτόρος και επιδειχτικά αρπαχτήκαμε από έναν κουστουμάτο κύριο, ο οποίος μας τοποθέτησε σε ένα τραπέζι οπού γύρω μας όλοι κάπνιζαν. Αντιλαμβανόμενος την αγωνία για το αύριο των επιχειρηματιών και των χώρων εστίασης δεν παραπονέθηκα αν και το θεώρησα απαράδεκτο που τουλάχιστον δεν ενημερώθηκα εξαρχής από τον κύριο που μας άρπαξε. Όταν έφτασε η ώρα να παραγγείλουμε ο σερβιτόρος μας ενημέρωσε ότι το κατάστημα δεν διαθέτει αρκετά από τα αναγραφόμενα είδη. το φαγητό που εν τέλη παραγγείλαμε καθυστέρησε 40 λεπτά, και ήταν επιδεκτικά αδιάφορο για τις τιμές του τόσο γευστικά όσο και παρουσιαστικά. Άξιο αναφοράς επίσης αποτελεί το γεγονός ότι ο συγκεκριμένος χώρος είχε μειώσει τις τιμές στην αρχή της σεζόν κατ που σταδιακά άλλαξε. Όταν ζητήσαμε τον λογαριασμό ο σερβιτόρος μας παρέδωσε ένα χαρτί παραγγελίας και όχι απόδειξη την οποία κατόπιν ζητήσαμε και εμείς και άλλα δυο τραπέζια. Στις δύσκολες αυτές εποχές ας αναρωτηθούμε λοιπόν γιατί τα μαγαζιά μας δεν έχουν δουλειά .ίσως γιατί επιδιώκουμε την φοροαπαλλαγή και κλέβουμε αυτούς πους μας πληρώνουν .ίσως γιατί οι περικοπές θα έπρεπε να γίνουν σε μεσάζοντες και όχι στην ποιότητα προσφοράς ..γιατί μια ευγενική κίνηση και ένα καλαμπούρι του σερβιτόρου θα κάνει την βραδιά να περάσει ευχαρίστα .αλλά δεν θα ξαναγίνει επιλογή διασκέδασης ο συγκεκριμένος χώρος !!
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ