tromaktiko: Απάντηση για τα Ο.Υ.Κ

Τρίτη 29 Μαρτίου 2011

Απάντηση για τα Ο.Υ.Κ



Κουμπάρε, ευαγγελίζεσαι χώρες όπως ΗΠΑ, Αγγλία, Καναδάς, Αυστραλία και άλλες που "επιτρέπουν" τις παρελάσεις των Ελλήνων, αλλά και άλλων εθνικοτήτων...
, ενώ εγκαλείς τους Έλληνες γιατί εδώ εμείς δεν είμαστε ώριμοι για κάτι ανάλογο.
Θύμισέ μου σε παρακαλώ, ποιάς από τις παραπάνω χώρες που αναφέρεις, τα σύνορά της είναι αντικείμενο διαμάχης με τους γείτονές τους;
Θύμισέ μου σε παρακαλώ, ποιάς από τις παραπάνω χώρες, "διεκδικούνται" εδάφη, νησιά, υφαλοκριπίδα, από τους γείτονές τους;
Επειδή λοιπόν έχω βαρεθεί να ακούω την κάθε ανοησία από οποιονδήποτε φαμφάρα ονομάζει εθνικιστή όποιον δεν είναι σαν τα μούτρα του, θα σε παρακαλούσα να είσαι πιο προσεκτικός.
Ανέλαβε ΕΣΥ ή όποιος άλλος νομίζει ότι μπορεί (ΝΑΤΟ, ΕΕ, ΔΝΤ, Διεθνής Σοσιαλιστική) να ΕΓΓΥΗΘΕΙ ΤΑ ΣΥΝΟΡΑ ΜΑΣ, και εγώ πρώτος θα διαδηλώσω με σημαία αλβανική, τούρκικη ή ό,τι άλλη μου υποδείξεις. Επίσης, αν μου εγγυηθούν τα σύνορά μου (ως σύνορα της Ενωμένης Ευρώπης), θα κόψω τα περιττά στρατόπεδα, θα κόψω τα πανάκριβα πολεμικά αεροπλάνα, θα κόψω τις πανάκριβες εκπαιδεύσεις των ΟΥΚ.
Αλλά αν δεν μπορείς εσύ ή κάποιος άλλος να μου εγγυηθεί τα σύνορά μου, σώπασε και άσε να το κάνουν αυτοί που μπορούν. Και αν κάποια στιγμή ΕΣΥ ή κάποιος άλλος τα καταφέρει να το κάνει, πάλι εδώ είμαστε. Δε θα χαθούμε βρε αδελφέ...



ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!