tromaktiko: Η Ζέτα Δούκα και η κατάθλιψη..!

Πέμπτη 24 Μαρτίου 2011

Η Ζέτα Δούκα και η κατάθλιψη..!



Η γνωστή ηθοποιός σήμερα το πρωί μιλώντας στους Σκορδαλιάγκα, μίλησε για την κατάθλιψη που έπαθε όταν ήταν 20 ετών...

«Ήμουνα ένα πολύ εξωστρεφές παιδί, αλλά όταν ήμουνα μόνη μου, έκλαιγα χωρίς λόγο. Ο άνθρωπος ο οποίος μπαίνει σ αυτή τη διαδικασία, το κρύβει και πολύ καλά. Έβγαινα από τον εαυτό μου και έβλεπα τον κόσμο σαν να μιλάει έξω από μία γυάλα, στην οποία μέσα ήμουν εγώ, κι αυτό είναι ένα από τα πιο δύσκολα συμπτώματα κατάθλιψης. Φάνηκε η διαφορά όταν στα 17 μου δεν είχα ενέργεια ούτε να περπατήσω (είχε φτάσει να ζυγίζει 42 κιλά). Στον καθρέφτη έβλεπα έναν άλλο άνθρωπο. Στην κατάσταση αυτή βλέπεις διαστρεβλωμένη την πραγματικότητα».

http://www.athensbars.gr/
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!