tromaktiko: Απαράδεκτη συμπεριφορά καταστηματάρχη στην ταβέρνα ΙΧΘΥΟΕΣΣΑ στο Λουτράκι

Σάββατο 26 Μαρτίου 2011

Απαράδεκτη συμπεριφορά καταστηματάρχη στην ταβέρνα ΙΧΘΥΟΕΣΣΑ στο Λουτράκι



Ξεκινήσαμε λοιπόν κι εμείς 25η Μαρτίου να πάμε μια εκδρομή στο Λουτράκι. Ο καιρός ήταν τέλειος και...
θα πηγαίναμε μια βόλτα στη παραλία του Λουτρακίου και μετά για φαγητό. Φυσικά το ίδιο με εμάς είχε σκεφτεί και πολύς άλλος κόσμος. Προνοήσαμε και πήραμε λοιπόν να κάνουμε μια κράτηση στην ταβέρνα ΙΧΘΥΟΕΣΣΑ. Φυσικά πηγάίνοντας εκεί δεν περιμέναμε να βρούμε τραπέζι το οποίο θα περίμενε ειδικά εμας να κάτσουμε διότι αυτό δεν θα μπορούσε να συμβεί ούτε στα πιο τρελά μας όνειρα!!
Αλλά επειδή ήμασταν τυχεροί μέσα σε 10 λεπτά είχαμε κάτσει. Όλα καλά μέχρι εδώ. Φυσικά ο φόρτος εργασίας λόγω της ημέρας ήταν πολύ μεγάλος για όλους τους εργαζόμενους εκεί και για τον υπεύθυνο "κύριο" με το μουστάκι ο οποίος απ'ότι κατάλαβα ήταν και ο καταστηματάρχης. Το τραπέζι μας άδειασε απο τα αποφάγια τον προηγούμενων πελάτων μισή ώρα αφού καθήσαμε και αυτό δεν μας πείραξε. Κάθε σερβιτόρος είχε εξειδικευμένα καθήκοντα και λόγω φόρτου εργασίας για να βρείς χαρτοπετσέτες ή ένα αναψυκτικό έπρεπε ή να περιμένεις με τις ώρες ή να πας να το πάρεις μόνος σου όπως και έγινε επανειλημμένα και αυτό δεν μας πείραξε. Από τα ορεκτικά που παραγγείλαμε τα μισά δεν ήρθαν και αυτό δεν μας πείραξε. Από τα έξι κυρίως πιάτα που παραγγείλαμε, ήρθαν τα τέσσερα και αυτό ομολογώ μας εκνεύρισε. Κάναμε λοιπόν δικαιολογημένα μετά από δύο ώρες που βρισκόμασταν ήδη καθισμένοι στο μαγαζί αυτού του κυρίου κάποια παράπονα καθώς οι 4 από τους 6 μας είχαν φάει το κυρίως και περιμέναμε ακόμα τα μισά ορεκτικά και τα υπόλοιπα κυρίως. Περιττό να πω πως μέχρι εκείνο το σημείο δείξαμε φοβερή κατανόηση για το φόρτο εργασίας της ταβέρνας λόγω της ημέρας, το οποίο φυσικά γνώριζε και ο καταστηματάρχης ότι θα υπήρχε.
Αφού λοιπόν συνέχισε να περνάει η ώρα και οι 4 απο τους 6 της παρέας είχαν περάσει στη χώνεψη ενώ οι άλλοι δύο είχαν μείνει νηστικοί, ήρθε και ένα ορεκτικό το οποίο φυσικά συνοδεύτηκε από έντονα δικά μας παράπονα προς το σερβιτόρο χωρίς να προσβάλουμε κανένα και πάντα με ευπρέπεια. Όταν λοιπόν ο σερβιτόρος ενημέρωσε τον καταστηματάρχη για το τί συμβαίνει με τι παραγγελίες μας
ο "μέγας μάγκας Ελληνάρας επιχειρηματίας" που βρισκόταν στο διπλανό μας τραπέζι απάντησε φωναχτά: "Άμα δεν τους αρέσει κάν'τους λογαριασμό να φύγουν! Άντε! Δεν ξανανοίγω το μαγαζί 25η Μαρτίου". Και αποχώρησε προς τα ενδότερα της ταβέρνας με μια μεταξύ μας λογομαχία
που συνεχίστηκε εξ αποστάσεως ενώ το μαγαζί ήταν ακόμα μισογεμάτο. Από εκεί και μετά ήρθαν όλα τα πιάτα μας μέσα σε 5 λεπτά τα οποία και επιστρέψαμε χωρίς να τα αγγίξουμε όχι φυσικά επειδή ήταν πιά αργά αλλά επειδή και η ανοχή στην ανοησία έχει και αυτή τα όριά της.
Χρειάστηκε ακόμα και να απειλήσουμε πως αν δεν μας φέρουν το λογαριασμό -καθώς ακόμα και αυτό καθυστερούσε κανένα 20λεπτο θα φύγουμε χωρίς να πληρώσουμε. Και πολύ τους ήταν που περιμέναμε για να πληρώσουμε! Ο λογαριασμός ήρθε και συμπεριελάμβανε φυσικά και όλα τα καθυστερημένα πιάτα, τα οποία είχαμε επιστρέψει ανέγγιχτα. Αφού λοιπόν έγιναν οι κατάλληλες διορθώσεις στο λογαριασμό και αφού μας είχε χαλάσει η διάθεση ήρθε το αστείο από έναν σερβιτόρο:" Να φέρουμε κανένα γλυκάκι?"!!! Όλα αυτά ενώ δεν ακούσαμε ούτε ένα συγγνώμη παρά μας την είπαν κι από πάνω. Είναι ντροπή για το χώρο της εστίασης και για την όμορφη παραλία του Λουτρακίου να υπάρχουν τέτοιες ταβέρνες!!!

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!