tromaktiko: «Στον έρωτα μ' αρέσει το λίγο μετά, η ηρεμία…»

Παρασκευή 11 Μαρτίου 2011

«Στον έρωτα μ' αρέσει το λίγο μετά, η ηρεμία…»



«Στον έρωτα μ' αρέσει το λίγο μετά, η ηρεμία…»
Ο έρωτας λίγο πολύ παίρνει τα μυαλά των ανθρώπων, υπάρχει αδρεναλίνη και ανησυχία για το πώς με βλέπει ο άλλος...
ποτέ θα τον δω, τι εννοούσε με αυτό που είπε, κ.α. Ίσως γι’ αυτό η
Κατερίνα Λέχου εξομολογείται στο περιοδικό «Αthens Hilton Magazine» πως: «Στον έρωτα μ' αρέσει το λίγο μετά, η ηρεμία… Ποτέ δεν έχω πει “αυτόν τον έχω”. Πιστεύω άλλωστε πως από τη στιγμή που αισθάνεσαι ότι έχεις κατακτήσει κάποιον, τον βάζεις λίγο στη γωνία. Αυτό για μένα σημαίνει πως τον έχασες! Δεν μου αρέσει ο πρώτος καιρός του έρωτα, όταν παιδεύεις και παιδεύεσαι! Ούτε είμαι από τις γυναίκες εκείνες που όταν ερωτεύονται χάνουν το μυαλό τους», δηλώνει χαρακτηριστικά.
Ενώ αναφέρει πως κάποτε στη ζωή της έμεινε μόνη ενώ είχε μεγάλη ανάγκη από συναισθηματική υποστήριξη.
«H χειρότερη στιγμή στη ζωή μου ήταν όταν αντιμετώπισα ένα πολύ σοβαρό θέμα υγείας, παράλληλα με κάτι προσωπικό μου: έμεινα μόνη, την ώρα που περίμενα συναισθηματική υποστήριξη. Φαντάσου τι δύναμη χρειάζεσαι όταν σου τυχαίνει ένας τέτοιος συνδυασμός».

Όπως προσθέτει, από την στιγμή αυτή κατάλαβε ότι διαθέτει ισχυρά αποθέματα δύναμης, παρά το ότι διαρκώς αναρωτιόταν «παιδιά, τι έγινε τώρα και έμεινα μόνη και αβοήθητη;».
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!