Σαν πρώην υπάλληλός τους και ξέροντας τα εκ των έσω, όντως στις κακόβουλες δεν ισχύει η ζημιά που προκλήθηκε...
από αιχμηρό αντικείμενο (δηλ. κατσαβίδι κ.τ.λ) και κανονικά όταν έκανες το συμβόλαιο θα έπρεπε να στο αναφέρει ο ασφαλιστής σου. Τουλάχιστον εγώ τους το τόνιζα για το κατσαβίδι ότι δεν καλύπτεται η ζημιά στους πελάτες μου στην μικτή και κακόβουλες. Τώρα το ότι με το τσιγκέλι βγάζαμε σωστή αποζημίωση, το ότι οι διακανονιστές (τα κ...παιδα που ορίζουν την αποζημίωση που θα πάρεις) είχαν γενικά ένα υφάκι του στυλ 'είμαι διακανονιστής και σύ ένα τίποτα και θα κάνεις αυτό που λέω'.Απλά απαράδεκτοι εκτός απο κανά δυό 2 αυτούς. Και αυτοί να κόψουν θέλουν, αλλά τουλάχιστον μια στοιχειώδη παιδεία και μια ευγένεια την έχουν. Καθυστερήσεις πέραν του νόμιμου 10μερου απλά επειδή κάποιοι δεν κάνουν καλά τη δουλειά τους (βαρεμάρα λέγετε) και χάσε εσύ το μεροκάματο για να πάς και να ξαναπάς...
Υπερβολικά ψηλά ασφάλιστρα (τόσοι πελάτες φύγαν εξαιτίας αυτού, εγώ ένας απο αυτούς)με υπηρεσίες ίδιες με ανταγωνιστές τους, που στην ουσία τα ίδια πράγματα πουλάνε με σχεδόν διπλάσια τιμή.
Και για να λέω και τα καλά η Ευρωπαϊκή πίστη όντως πλήρωνε γρήγορα.Είναι αυτό που διαφημίζει "πληρώνει αμέσως" αν το αμέσως βέβαια είναι 15 μέρες(βάση νόμου).Βέβαια απο την άλλη όταν πήγαινα για αποζημίωση σε άλλη ασφαλιστική (για λόγους που δεν ίσχυε ο φιλικός διακανονισμός - καθότι σε διαφορετική περίπτωση πληρώνεσαι απο την ασφαλιστική σου)ποτέ δεν αντιμετώπισα πρόβλημα εκτός απο κάτι ασπίς που όλοι ξέρουμε την κατάληξη της.
Η συμβουλή μου έρευνα αγοράς και στις ασφαλιστικές εταιρίες.Και μη νομίζεις οτι ενδιαφέρονται, .... μάντολες που λέει και η έκφραση τα λεφτά σου θέλουν.Μόνο με φωνές και απειλές με αγωγές κάποιοι καταλαβαίνουν συμπεριλαμβανομένης και της Ευρωπαϊκής Πίστης.
Το αν θα κλείσουν κάποιες και σύ χάσεις τα λεφτά σου που λέγαμε για την έρευνα αγοράς να υπενθυμίσω Ασπίς, Εγνατία ασφαλιστική που παρότι έγινε τουλάχιστον φαινόντουσαν υγιείς επιχειρήσεις.
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ