tromaktiko: Ε.Κοκκίνου: «Δεν προκαλώ εγώ κάποιο δημοσίευμα, όπως και στη ζωή μου»

Παρασκευή 11 Μαρτίου 2011

Ε.Κοκκίνου: «Δεν προκαλώ εγώ κάποιο δημοσίευμα, όπως και στη ζωή μου»



Το νέο της video clip για το τραγούδι "Ερωτεύτηκα" γύρισε η Έλλη Κοκκίνου και η κάμερα του STAR ήταν εκεί! «Θα κάνω αυτό που εγώ θέλω στη ζωή μου και όχι αυτό που λένε οι άλλοι. Όλοι πρέπει να το κάνουμε αυτό» δήλωσε η τραγουδίστρια και μίλησε για...
όσα λέγονται και γράφονται για τα προσωπικά της τον τελευταίο καιρό.

Στην "Πρωινή Μελέτη" η Έλλη είπε: «Δεν προκαλώ εγώ κάποιο δημοσίευμα, όπως και στη ζωή μου» και πρόσθεσε πως η δημοσιότητα και το "κυνηγητό" είναι μέρος της ζωής της, λόγω του ότι είναι επώνυμη.

Μεταξύ άλλων η Έλλη μίλησε και για το "Greek Idol", και το κλίμα που υπάρχει μεταξύ των κριτών: «Έχει δέσει το χιούμορ μας, δεν έχουμε κανένα κόμπλεξ, είμαστε πολύ χαλαροί και αυτό αρέσει στον κόσμο... Πρόθεσή μας δεν είναι να κοροϊδέψουμε ή να προσβάλλουμε κανέναν. Η θέση και η στάση που πρέπει να κρατήσουμε είναι μέχρι να τους αξιολογήσουμε, οι προσβολές πέφτουν μεταξύ μας»
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!