tromaktiko: Σχετικά με τα διανυκτερεύοντα φαρμακεία της Κύπρου

Σάββατο 19 Μαρτίου 2011

Σχετικά με τα διανυκτερεύοντα φαρμακεία της Κύπρου



Παίζουν με την υγεία μας και τα νεύρα μας...
Ξεκινάω απ την τελευταία προταση σου: ''Προφανως δεν είχες επικοινωνία με τον γιατρό σου, σίγουρα δεν είχες ιατρική συνταγή και είμαι περίεργος να μάθω τι ακριβώς χρειαζόσουν από το φαρμακείο.
'' Δηλαδη φιλτατε ειρωνα φιλε μου για να χρειαστει καποιος τον φαρμακοποιο που διανυχτερευει πρεπει να εχει συνταγη, να εχει μιλησει με τον γιατρο του και να πρεπει να δικαιολογειται για ποιο φαρμακο τον θελει????? Μα ειμαστε σοβαροι?? Εγω προσωπικα ηθελα επειγοντως VOLTAREN διοτι ειχα αφορητους πονους στους φρονιμητες μου. Δηλαδη εγω δεν εχω ψυχη που απλα ηθελα παυσιπονα???? Επιπροσθετα μαζι με μας περιμενε και καποιος αλλος που ειχε την συνταγη απο γιατρο και στη συνομιλια μας (αφου περιμεναμε κανα μισαωρο) μας ειπε οτι κανενα απο τα 2 φαρμακεια που διανυχτερευαν δεν απαντουσε το τηλεφωνο, και οταν επιτελους μας απαντησε ο ενας, αναγκαστηκαμε να περιμενουμε το λιγοτερο 30 λεπτα. Και σκεφτομαι και λεω... δλδ αν δεν ερχοταν ο πελατης με τη συνταγη εγω θα ημουν καταδικασμενη να ποναω ολο το βραδυ???
Ειδα την παραθεση σου και εψαξα και βρηκα και την γνωστοποιηση για τα διανυχτερευοντα φαρμακεια και πως λειτουργουν. Οποτε το προβλημα τελικα ειναι στη ρυθμιση του προγραμματος των φαρμακειων. Δρ Χ. Π.
(Εφορος Συμβουλιου Φαρμακευτικης) και Εντιμε υπουργε Υγειας κυριε Πατσαλιδη, ειναι δυνατον:
1. τα φαρμακεια που διανυχτερευουν να κλεινουν απο τις 10?
2. να μην απαντουν τα τηλεφωνα?
3. αν απαντησουν τελικα, να ανοιγουν το φαρμακειο μονο αν εχουμε συνταγη???
4. να εχουν και ενα υφακι του τυπου ωχ με ξυπνησατε βραδυατικα?
5. να μην εξηγει καν πως θα παρω το παυσιπονο , εννοω καθε ποσες ωρες επειδη η κυρια ειχε νευριασει που την ξυπνησαμε???
6. ολοκληρη Λαρνακα να εχει μονο 2 διανυχτερευοντα φαρμακεια??? Και τα δυο στο κεντρο???


ΑΝΑΓΝΩΣΤΡΙΑ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!