tromaktiko: Απάντηση στο απόγνωση...

Τρίτη 1 Μαρτίου 2011

Απάντηση στο απόγνωση...



Φίλε μου έχεις δίκιο να είσαι σε απόγνωση. Το ξέρω αυτό το συναίσθημα. Το έχω νοιώσει πάρα πολλές φορές. Κι εγώ ζω με 1100 ευρώ και έχω δυο παιδιά. Ευτυχώς το ένα σπουδάζει και άλλη πόλη και δουλεύει και πληρώνει τα έξοδά του...
Το άλλο ήταν άνεργο 7 μήνες πριν πάει φαντάρος. Απολύθηκε από το στρατό και είναι πάλι άνεργος. Ταμείο ανεργίας δεν πήρε ποτέ. Και εμένα μου έκοψαν απο το μισθό μου 50 ευρώ το μήνα, γιατί μεγάλωσε και δεν τον συντηρώ πλέον εγώ.
Για καφέ έξω έχει να πάει μήνες. Εκείνο που έχουν εφαρμόσει με την παρέα του είναι καφέ σε σπίτια. Συναντώνται πλέον σε σπίτια και σε καμιά πλατεία. Κορίτσια δεν έχουν γιατί δεν μπορούν να τα κεράσουν μια σοκολάτα.
Εγώ καφέ έξω δεν ξέρω τι σημαίνει. Ταβέρνα, ντύσιμο, κομμωτήριο για μένα άγνωστες λέξεις.
Γιατί δεν προσπαθείς να γυρίσεις στο χωριό. Θα είναι σίγουρα καλύτερα από την πόλη που δεν έχεις τίποτα. Ασχολήσου λίγο με γεωργία, λίγο με κτηνοτροφία. Αν έχεις χώρο βάλε κότες και πούλα αυγά. Φύτεψε λαχανικά και πούλα τα. Ξεκίνα, εκεί στο χωριό κάτι δικό σου…. Έχεις ένα χωριό.
Ο δικός μου ο γιος που δεν έχει τίποτα και πουθενά τι να πει και τι να κάνει;

Αναγνώστρια
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!