Τι παράπονο κανεις, τι τηλεφωνα παιρνεις (ραντεβου, βλαβες, τοπικη τεχνικη υπηρεσια, καλωδιων, εμπορικο) ουδεις εχει απαντηση (οταν σηκωνουν το τηλεφωνο)!
Βεβαια εδω και 2 εδβομαδες εχει γινει και καταγγελια στον συνηγορο του καταναλωτη ΑΛΛΑ guess what! κανενα νεο ακομα!
Βεβαια το πιο αστειο ειναι οτι μου στειλανε και το λογαριασμο (αφορα πριν τη μεταφορα του τηλεφωνου - παλι καλα) αλλα εαν περιμενουν να πληρωθει τοτε μαλλον λαθος θα κανουν!
Και ερωτω αυτους που ειναι υπευθυνοι στον ΟΤΕ - αυτή ειναι η 'ποιοτητα & εξυπηρετηση' που υποσχεθηκατε για να γινω πελατης σας; Γιατι ΕΣΕΙΣ δεν εχετε καν μπει στη διαδικασια να με εξυπηρετησετε; γιατι βαζεται απλους υπαλληλους να παρουν ενα τηλεφωνο χωρις να δινουν λυσεις; Ποσο δυσκολο ειναι να αλλαξετε ενα καλωδιο στην περιοχη (εαν το πραγματικο προβλημα ειναι αυτο βεβαια); Οταν εσεις αγοραζατε υπηρεσιες ή προιοντα και παραπονιεστε ΑΥΤΗΝ την μεταχείριση θέλετε;
Και αγαπητοι/ες για μια μεγαλη εταιρια σαν τον ΟΤΕ μονο δικαιολογιες ΔΕΝ υπάρχουν! κοινως ειστε άχρηστοι και καθολου επαγγελματιες! Και βεβαια οταν ξανα-αρχησετε απεργιες μην περιμενετε να σας υποστηριξουμε-καλυτερα να σας ιδιωτικοποιησουνε για να υπαρξει αλλη διευθυνση διοτι μονο ετσι θα καταλαβετε τι ειχατε και τι χασατε (εαν και δεν ειμαι υπερ τετοιων πρακτικων αλλα εσεις το αξιζετε)!
Ζώα είσαστε και δεν έχετε καμια αίσθηση καθηκοντος και εξυπηρετησης!
Σιγουρα απαντηση δεν θα στειλετε αλλα καλο ειναι να γνωριζει ο υπολοιπος κοσμος με τι ασχετους εχουν να κανουν!!
Αναγνώστης