tromaktiko: Φ. Σκορδά: Τι με έκανε να ερωτευτώ τον Γιώργο

Παρασκευή 18 Μαρτίου 2011

Φ. Σκορδά: Τι με έκανε να ερωτευτώ τον Γιώργο



"Ξέρεις τι με έκανε να τον ερωτευτώ; Ότι είναι τελείως διαφορετικό αυτό που δείχνει από αυτό που είναι. Είναι ένα γλυκό και καλό παιδάκι. Ένα γλυκό μωράκι. Περνάμε πολύ καλά", είπε η γλυκιά παρουσιάστρια, μιλώντας για ό,τι την έκανε να ερωτευτεί τον...

 σύζυγό της Γιώργο Λιάγκα.
Η Φαίη, που σε λίγες μέρες μπαίνει στον 9ο μήνα της εγκυμοσύνης της,αποκάλυψε μεταξύ άλλων: "Ο Γιώργος λέει τα γλυκόλογα. Εγώ κάνω χαδάκια. Δεν είμαι του λεκτικού".

Η όμορφη Φαίη μίλησε και για τις κριτικές που δέχεται: "Μου αρέσει να διαβάζω κριτικές. Για να τα γράφουν θα έχω δώσει κάποιο δικαίωμα. Έστω ότι κάποιος δεν με συμπαθεί.

Αλλά για να γράψει κάτι, σημαίνει ότι έχω δώσει την αφορμή. Εγώ τις διαβάζω τις κριτικές και δεν θεωρώ πως κάποιος θέλει να μου κάνει κακό. Ο Γιώργος το βλέπει διαφορετικά".

Αποκάλυψε, επίσης, πως το παιδί τους θα πάρει το όνομα του πεθερού της, που είναι Γιάννης.

ΠΗΓΗ: Yupi.gr
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!