tromaktiko: Απάντηση σε: "Γιατί τόσος ντόρος για το θάνατο δύο αστυνομικών;"

Παρασκευή 4 Μαρτίου 2011

Απάντηση σε: "Γιατί τόσος ντόρος για το θάνατο δύο αστυνομικών;"



Θα ξεκινήσω λέγοντας συλλυπητήρια στους συγγενείς και στα κοντινά άτομα των άτυχων αυτών παιδιών, και ότι μέσα σε αυτή τη θλίψη, θα πρέπει να νιώθουν...
και μια τεράστια υπερηφάνεια για τον ηρωισμό των αγοριών τους. Θέλω ειλικρινά να πω ένα τεράστιο ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ στον Τάσο για το καθηλωτκό του κείμενο.... Σε τέτοιες στιγμές η απάθεια είναι ό,τι χειρότερο. Τα άτομα οποιουδήποτε επαγγέλματος το ασκούν προκειμένου να εξασφαλίσουν τα προς το ζην και όχι με σκοπό να χάσουν τη ζωή τους. Εγώ προσωπικά τους αστυνομικούς δεν τους είδα ποτέ ως "μπάτσους" γιατί είναι άνθρωποι σαν εμάς που απλά προσπαθούν να κρατήσουν πολλαπλές ισορροπίες. Στο λαό και τις ανώτερες εντολές,στην ασφάλεια και τον κίνδυνο.Το να θεωρεί κανείς φυσιολογικό να πεθάνει ένας αστυνομικός είναι τουλάχιστον άρρωστο..Και όσο για τα "ηρωικά" και μη επαγγέλματα επιτρέψτε μου να θεωρώ ήρωα κάθε άνθρωπο ο οποίος έχει το αίσθημα της υπευθυνότητας,της κοινωνικής προσφοράς και δεν τον νοιάζει απλά να τα "αρπάξει"..Έτσι, για μένα ο πυροσβέστης που έσβησε τη φωτιά στο χωριό μου και πέθανε,τα δυο νεαρά παλικάρια που πέθαναν στην προσπάθεια υπεράσπισης της τάξης και της ασφάλειας,ο γιατρός που βοηθά τους πάντες και εξετάζει και χειρουργεί τους φτωχούς αφιλοκερδώς για παράδειγμα είναι ΗΡΩΕΣ...Σε τέτοιους καιρούς δύσκολους καλό θα ήταν να μη χάνουμε τα ιδανικά μας και να αναγνωρίζουμε έστω τα βασικά...Απο προχθές νιώθω απαίσια..Θα μπορούσε να είναι ο αδερφός μου,ο φίλος μου,ο γνωστός μου..Όχι όμως και να θεωρούμε πως ο θάνατος δύο παλικαριών 22 και 23 ετών αντίστοιχα είναι και φυσιολογικός..Μήπως να δώσουμε στους εγκληματίες και παράσημο που ξεπάστρεψαν και δύο ακόμα μπάτσους;Δεν έχω να πω κάτι άλλο γιατι πραγματικά ο Sylvester ή αλλιώς Τάσος με κάλυψε πλήρως..Όσο για την αναγνώστρια με το τόσο εμπεριστατωμένο σκεπτικό και την υπερβολική θα έλεγα απάθεια..Αν σου ανοίξουν το σπίτι ή το αμάξι ή σου πάρουν την τσάντα..Μην απευθυνθείς στους μπάτσους...Πάρε τηλέφωνο κανέναν από τους αναρχικούς που με τόσο μένος αντιμάχονται αυτοι οι βρωμό-μπάτσοι...Αααα...Όσο το να λες συλλυπητήρια στις οικογένειες των ΗΡΩΩΝ αυτών ενώ στην ουσία πιστεύεις πως καλά έπαθαν μωρέ ένα έχω να σου πώ..Είσαι τουλάχιστον ειρωνική και θα έπρεπε να ντρέπεσαι...
Μια αγανακτισμένη φοιτήτρια.... *Καλό ταξίδι παιδιά...Να μας προσέχετε ΚΑΙ από κει ψηλά*

ΑΝΑΓΝΩΣΤΡΙΑ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!