tromaktiko: Ντροπή στην γιατρό οφθαλμίατρο

Παρασκευή 4 Μαρτίου 2011

Ντροπή στην γιατρό οφθαλμίατρο



Είμαι ασφαλισμένος στον ΟΑΕΕ και βγήκα σε σύνταξη οπότε ανήκω πια στο ΙΚΑ. Έκανα εγχείρηση στα μάτια και πρέπει να ρίχνω κολλύρια λόγω της πίεσης. Επικοινωνώ με την Οφθαλμίατρο Δενδρινού Ευμορφια η οποία ανήκει στο ΟΑΕΕ αλλά είναι βάση των τελευταίων αναγγελιών της κυβέρνησης και υποχρεωμένη να μου συνταγογραφήσει τα φάρμακα. Ξεκινώντας την συνομιλία είχε όλη την καλή διάθεση να κλείσουμε το ραντεβού αλλά μόλις ρώτησε και έμαθε τι ακριβώς θέλω μου αναφέρει ότι ραντεβού θα γίνει μετά από 29 ημέρες (πράγμα που μέχρι τότε …. Η υψηλή πίεση θα με έχει αφήσει τυφλό). Επίσης η συμπεριφορά της άλλαξε τελείως και εντελώς επιθετικά μου το έκλεισε μόλις άρχισα να αναζητώ το δίκιο μου !!!! και σε επομένη προσπάθεια να ξανακαλέσω δεν το σήκωνε το τηλέφωνο !

Συγχαρητήρια κα. Δενδρινού Ευμορφια !!!!!

Αν πάλι έστω και τα χρήματα που παίρνετε σας φαίνονται λίγα δηλώστε την διαγραφή από την λίστα !!!! Οι καιροί είναι δύσκολοι και όλοι βάζουμε νερό στο κρασί μας !!! εσείς ?????

Αναγνώστης
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!