tromaktiko: "Πειρατική" ταινία στην τηλεόραση

Δευτέρα 28 Μαρτίου 2011

"Πειρατική" ταινία στην τηλεόραση



Τι ταινία ("Ο κόκκινος δράκος") την είδα και εγώ και μπορώ να επιβεβαιώσω και εγώ από την πλευρά μου την παρατήρηση και τα λεγόμενο του φίλου αναγνώστη! αφορά: http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2011/03/star-channel.html
Καθώς την παρακολουθούσα λοιπόν είδα και...
εγώ προς το τέλος της ταινίας την "υπογραφή" του υποτιτλιστή και δεν πίστευα στα μάτια μου!!
Είναι πραγματικά απίστευτο και άνανδρο την ίδια στιγμή που κυνηγάνε για κακουργηματικές πράξεις (εδώ γελάμε) ομάδες νέων παιδιών για "πειρατεία" επειδή μοιράζονται με φίλου ταινίες χωρίς οικονομικό κέρδος, κανάλια να βάζουν τις ίδιες ταινίες, με υπότιτλους μεταφρασμένους απ΄ αυτά τα παιδιά και συνάμα να βγάζουν χιλιάδες ευρώ!!
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!