tromaktiko: Ντρέπομαι που είμαι Έλληνας!

Πέμπτη 10 Μαρτίου 2011

Ντρέπομαι που είμαι Έλληνας!



Όταν ο Έλληνας πολίτης πεινάει...όταν πεθαίνει...όταν δεν έχει να πληρώσει τα δάνεια και τις κάρτες...όταν δεν έχει να πληρώσει ΔΕΗ και νερό...


όταν γίνονται όλα αυτά...σήμερα συνεδρίασε μίνι υπουργικό συμβούλιο στην Υπατία...με σκοπό να αποφασίσει τί θα γίνει με τους μετανάστες που...ΕΚΒΙΑΖΟΥΝ την χώρα μας!!!Και ως εκ του θαύματος τους δώσαμε την πολυπόθητη άδεια παραμονής!!!Και τώρα τί???θα αναρωτηθεί κάποιος...τώρα θα βγούνε όλοι στους δρόμους...με απεργία πείνας και η κυβέρνηση των Ελλήνων...θα τους δικαιώνει!!!!Δεν είμαι ρατσιστής...με έκαναν όμως...όταν οι ίδιοι (δεν έχουν σημασία τα πρόσωπα αλλά ο όρος) κλείνουν σπίτια...κλέβουν...σκοτώνουν...εμείς απλά υποκύπτουμε στον εκβιασμό τους...ΝΤΡΟΠΗ ΜΑΣ!!!!Κάποιοι θα με κατηγορήσουν για ακροδεξιό ή δεν ξέρω και εγώ τί άλλο...δεν έχω καμία σχέση με τα πολιτικά κόμματα...τους σιχαίνομαι όλους απο όποιο πολιτικό χώρο και αν προέρχονται...είμαι Έλληνας και θέλω επιτέλους να ζήσω και να ανασάνω στην χώρα μου...αλλά ''όπου και αν πηγαίνω η Ελλάδα με πληγώνει...''!!!!
ΥΓ.Πρίν λίγες μέρες δύο λεβέντες αστυνομικοί άφησαν την τελευταία τους πνοή στον βωμό του καθήκοντος...ασχολήθηκαν την επόμενη μέρα...άντε και την παρεπόμενη...μετά???Τέλος...βλέπεις ήταν οι ετήσιες κρίσεις της αστυνομίας...για παραίτηση...ούτε κουβέντα φυσικά...οι μόνοι που ασχολούνται είναι οι οικογένειές τους και οι φίλοι-συνάδελφοί τους...αλλά και ποιός να ασχοληθεί???Προέχουν οι λαθρομετανάστες...ΝΤΡΕΠΟΜΑΙ ΠΟΥ ΕΙΜΑΙ ΕΛΛΗΝΑΣ...ΝΤΡΕΠΟΜΑΙ!!!!!!!!!

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!