tromaktiko: Μήπως ξύπνησα σε άλλη χώρα;

Σάββατο 19 Μαρτίου 2011

Μήπως ξύπνησα σε άλλη χώρα;



Είμαι και εγώ ένας από τους χιλιάδες άνεργους αυτής της χώρας. Πήγα να φτιάξω τα χαρτιά μου στον ΟΑΕΔ για το επίδομα ανεργίας.Έφτασε η μέρα που έπρεπε να πάω να επιβεβαιώσουν την παρουσία μου και να λάβω το πρώτο επίδομα.

Μόλις μπήκα στον ΟΑΕΔ της Ηλιούπολης στο Καλαμάκι νόμιζα ότι μπήκα σε κάποια άλλη χώρα. Απίστευτη η εξυπηρέτηση από όλο το προσωπικό του ΟΑΕΔ.Σε βαθμό που να πιστεύω πως μου κάνουν πλάκα !! Τον θαυμασμό μου τον μοιράστηκα με μια κοπέλα που και αυτή περίμενε.Μου είπε πως έχει τύχη με πάρα πολύ κόσμο εντός του ΟΑΕΔ και οι υπάλληλοι να προσπαθούν να εξυπηρετήσουν όλο τον κόσμο με ευγένεια και προπάντων σεβασμό.

Είναι η πρώτη φορά που αντιμετωπίζω μια τέτοια εικόνα σε δημόσια υπηρεσία και πρέπει να το αναφέρω πως έμεινα ευχάριστα έκπληκτος. Γιατί πρέπει να παραδεχτούμε πως δεν βλέπουμε τέτοια συμπεριφορά κάθε μέρα.

Εύγε !! Συνεχίστε έτσι και ο κόσμος θα είναι δίπλα σας.

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!