tromaktiko: Οδική διαδρομή από Θεσσαλονίκη προς παλ. Αγ. Αθανάσιο Πέλλας

Τετάρτη 2 Μαρτίου 2011

Οδική διαδρομή από Θεσσαλονίκη προς παλ. Αγ. Αθανάσιο Πέλλας



Λόγω των συνθηκών οδήγησης κυρίως τον χειμώνα και του απαράδεκτου δρόμου που αναγκαζόμαστε να ακολουθούμε για να φθάσουμε... στην Εδεσσα και στον Αγ. Αθανάσιο, αποφάσισα να καταγγείλω όποιον θεωρείται υπεύθυνος γι΄ αυτή την κατάντια.
Αυτό μάλιστα το Σαββατοκύριακο, λόγω του εορταστικού τριημέρου η κίνηση θα είναι αυξημένη και η ασφάλεια μας μειωμένη.
Για το λόγο αυτό, την Παρασκευή 06.03.2011 και λίγο μετά τις 15.00, θα ζητήσω σε προσωπικό επίπεδο, τηλεφωνικά την παρέμβαση του Εισαγγελέα μέσω της ζωντανής ραδιοφωνικής εκπομπής του δημοσιογράφου Κώστα Στέφου στον ΑΝΤ1 97,5.
Οποιος ενδιαφέρεται να την παρακολουθήσει, θα παρακαλούσα να παρέμβει και τηλεφωνικά.
Από εκεί και πέρα θα κινηθούμε και ως Σύλλογος εκεί που πρέπει και οπως πρέπει, ώστε τουλάχιστον να εξασφαλίσουμε το ελάχιστο που αφορά στην οριζόντια και κάθετη σήμανση, δηλ. διαγραμμίσεις, καθαρές ευανάγνωστες πινακίδες, επισκευές οδοστρώματος, μπάρες, ορθολογικά όρια ταχύτητας, σωστή αστυνόμευση, φωτισμό, αποξήλωση όλων των παράνομων διαφημιστικών πινακίδων, νέους κόμβους, κ.λ.π.
ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ! ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΕΙΣ, ΑΛΛΑ ΛΥΣΕΙΣ...

ΑΠΟ ΔΙΑΣΤΑΥΡΩΣΗ ΣΙΝΔΟΥ ΕΩΣ ΑΓ. ΑΘΑΝΑΣΙΟ ΚΑΙ ΑΠΟ ΔΙΑΣΤΑΥΡΩΣΗ ΕΥΖΩΝΩΝ ΕΩΣ ΧΑΛΚΗΔΟΝΑ.

- Καθιζήσεις κυρίως δεξιά από τα βαριά οχήματα, άκομψα στενέματα ώστε να δημιουργηθούν νησίδες για στροφή προς τα αριστερά σε διασταυρώσεις, που ενώ τρέχεις απότομα συναντάς πινακίδα ορίου 50 λόγω της διασταύρωσης και χωρίς να το θέλεις βρίσκεσαι σε άλλη λωρίδα.

- Δεξιά το έρεισμα δεν υπάρχει, η διαγράμμιση είναι σβησμένη, τα λασπόχορτα μπαίνουν στο οδόστρωμα και όταν βρέχει το βράδυ δεν φαίνεται τίποτα. Από το δεξί ρεύμα βρίσκεσαι απότομα αριστερά.

- Φωτισμός είτε δεν υπάρχει, είτε είναι ελλειπής και οι προβολείς των διαφόρων ιδιωτικών επιχειρήσεων δημιουργούν ψευδαισθήσεις για το που βρίσκεται το οδόστρωμα.

Υπάρχουν θεοσκότεινα τμήματα που σου προκαλούν δέος, κυρίως άμα μείνεις από βλάβη.

- Στο ύψος της διασταύρωσης των Ευζώνων αν κινείσαι στο δεξί ρεύμα προς Θες/νικη, ή κινδυνεύεις από τις μεγάλες καθιζήσεις να εκτραπείς ή να καταστρέψεις το αυτοκίνητο σου.

- Οι μπάρες ασφαλείας στην μέση και κάποιες, όπου υπάρχουν στα πλαινά της οδού, υπάρχουν όχι για να εξασφαλίζουν την ασφάλεια των οχημάτων και των επιβατών, αλλά για να σε οδηγούν πιο γρήγορα στο φανοποιείο, το συνεργείο για να μην κάνω πιο μακάβρια την περιγραφή.

Στραβές, που δε φαίνονται από την βρωμιά, καμπύλες από μικροατυχήματα που δεν πληρούν καμιά προδιαγραφή , που ξεκινούν και τελειώνουν με παλιοσίδερα στραβά-κατεστραμμένα που αν πέσει αυτοκίνητο επάνω στην αρχή τους, θα περάσει σαν σουβλάκι.

- Οι ανακλαστήρες ΠΛΗΡΩΣ κατεστραμμένοι ή βρώμικοι από την λάσπη. Δεν φαίνονται ούτε οι κόκκινοι, ούτε οι άσπροι.

- Κολωνάκια είτε ανύπαρκτα, ή σπασμένα τσιμεντένια, ή στραβά πλαστικά, όλα λασπωμένα.



Τι να δει ένας οδηγός το βράδυ και μάλιστα υπό βροχή ; Απολύτως τίποτα, αφού και οι μεσαίες διαγραμμίσεις στην πλειοψηφία τους δεν φαίνονται, ούτε μεταξύ των λωρίδων, ούτε στα άκρα.

- Τα σκουπίδια που υπάρχουν παντού, στα πλαινά του δρόμου, σε νησίδες με βρωμερά που δεν φαίνονται πλέον κράσπεδα και κυρίως με βορείους ανέμους (Βαρδάρη), τα μπουκάλια, τα ναυλον που ίπτανται, τα κουφάρια των αδέσποτων και οι χαλκομανίες από γάτες και σκύλους στο οδόστρωμα συμπληρώνουν, όχι την κακή εικόνα, όχι την τριτοκοσμική εικόνα, αλλά απλά και μόνο την ελληνική πραγματικότητα.



ΑΠΟ ΧΑΛΚΗΔΟΝΑ ΕΩΣ ΓΙΑΝΝΙΤΣΑ.

Οποιος δεν πρόλαβε το ατύχημα, ή την αυτοκτονία στη πρώτη διαδρομή, σ΄ αυτή τη διαδρομή παίζει κυριολεκτικά μα την τύχη του.

- Μια λωρίδα εκατέρωθεν με διπλοπατημένες, τριπλοπατημένες παλιές ξεβαμμένες διαγραμμίσεις, που δεν αντιλαμβάνεσαι τι υπονοούν, ανύπαρκτη διαγράμμιση (έρεισμα) στα πλαινά, με καθηζίσεις στο πάτημα της δεξιάς πλευράς του αυτοκινήτου, που σε εκτρέπουν απ΄ ευθείας στα χωράφια και πινακίδες σε ιστούς που κρύβονται από τα ακούρεφτα από χρόνια αγριόχορτα, οδηγούν προς το ατύχημα.

- Από Νεα Πέλλα προς Γιαννιτσά, διασταυρώσεις με τυπική μεν σήμανση, διαγραμμίσεις όμως ξεβαμμένες, νοητές νησίδες με σβησμένες διακεκομμένες γραμμές, όρια ταχύτητας που αλληλοαναιρούνται σε λίγα μέτρα και σε δύο - τρία σημεία, σχεδόν μόνιμοι τροχονομικοί έλεγχοι, για υπέρβαση ταχύτητας στην διασταύρωση με Παραλίμνη με κατεύθυνση τα Γιαννιτσά, και για διπλή γραμμή ή υπέρβαση της νοητής νησίδας (πεζοδρομίου) στη διασταύρωση Γουμένισσας με κατεύθυνση προς Θεσσαλονίκη, συμπληρώνουν το θεάρεστο κοινωνικό έργο της Αστυνομίας, τις καθημερινές, σε ώρες που δε κυκλοφορεί κανείς, χωρίς σχεδόν καμιά κυκλοφοριακή επικινδυνότητα. Ανάλογα δηλ. με το υπηρεσιακό ωράριο.

Όταν όμως υπάρχει κίνηση και οι 2 αντίθετες λωρίδες κυκλοφορίας έχουν ουρές, τότε δεν βρίσκεται Τροχαία να βεβαιώσει παραβάσεις στους μάγκες που διακινδυνεύουν τα πάντα και προσπερνάνε σε διπλή γραμμή, σε νοητή νησίδα κ.ο.κ. μη υπολογίζοντας τίποτα.

Η, όταν στον σηματοδότη στην είσοδο της Χαλκηδόνας στη διασταύρωση με Κουφάλια η μία λωρίδα από κάποιους έξυπνους οδηγούς γίνονται τρεις.

Τόσο στα κομμάτια εκατέρωθεν της Πέλλας, όσο και προς Γιαννιτσά, σ΄όλη αυτή την βιομηχανική περιοχή που νομιμοποιήσαν την υπέρβαση της διπλής γραμμής από τις δεκάδες επιχειρήσεις, αντιπροσωπείες κ.λ.π δεν υπάρχει καθόλου φωτισμός.

Ο φωτισμός, ως επί το πλείστον ισχυροί προβολείς, των επιχειρήσεων και των παράνομων παντός είδους διαφημιστικών πινακίδων ετεροφωτίζουν τον δρόμο δημιουργώντας ψευδαισθήσεις. Κατασκεύασαν μάλιστα πέρσι μια νησίδα στη πρώτη διασταύρωση με τα Γιαννιτσά, με τόσο θλιβερά κράσπεδα που ήδη δεν είναι ορατά την νύκτα και η κλίση του δρόμου με τις εκτροπές της διασταύρωσης σε οδηγούν ακριβώς επάνω σ΄ αυτήν και όχι δίπλα.

Η πολιτεία σ΄αυτό τον δρόμο έκανε την παρέμβαση της και αισθητή την παρουσία της, με τις διπλές γραμμές, την απαγόρευση του προσπεράσματος, την απαγόρευση αναστροφών στις διασταυρώσεις και τα χαμηλά όρια ταχύτητας.

Ετσι εντέχνως αποκλείουν τις παρακείμενες επιχειρήσεις και προκαλούν οι ίδιοι την παρανομία, αφού δεν σου δίνουν εναλλακτική λύση αναστροφής όπως προβλέπεται από κάθε σοβαρό ΚΟΚ. Οι παντός είδους απαγορεύσεις διασφαλίζουν την πολιτεία από νομικές ευθύνες, αφού πάντα φταίνε οι οδηγοί.

Τρακτέρ, αγροτικά μηχανήματα, βαμβακομεταφορικά, άθλια ρυμουλκούμενα, χωρίς φώτα κυκλοφορούν ανεξέλεγκτα χωρίς να ελέγχονται πως και γιατί.



Εγώ ρωτάω, τι κάνουν οι έως τώρα Δήμαρχοι που οι Δήμοι τους εφάπτονται αυτής της επικίνδυνης Ε.Ο. που οδηγεί εκατοντάδες φορτηγά και νταλίκες, βυτιοφόρα και ρυμουλκούμενα προς την Εδεσσα, την Φλώρινα, την Αλβανία και τα Σκόπια ; Χιλιάδες αυτοκίνητα εργαζομένων, επισκεπτών, τουριστών ;

Ζητώ να μας κοινοποιήσουν τις έως τώρα ενέργειες τους.

Αν έχουν στοιχειώδη ευαισθησία, απέναντι στους πολίτες τους, τους φίλους τους, τις οικογένειες τους.

Γιατί και οι ίδιοι κυκλοφορούν σ΄ αυτόν τον δρόμο, άρα γνωρίζουν…

Τι κάνουν οι δημόσιες υπηρεσίες, Νομαρχίες, ΔΕΣΕ, Υπεχωδε κ.λ.π. Ποιοι συντηρούν υποτίθεται αυτόν τον τρισάθλιο δρόμο ;

Οι Βουλευτές, οι πολιτικοί παράγοντες κ.λ.π.. Τι έκαναν. Πως αντιδρούν ;

Εφτιαξαν την Εγνατία οδό και άφησαν αυτήν την Ε.Ο. στο έλεος του χρόνου, να αργοπεθαίνει.

Τι κάνουν οι διοικητές των Τμημάτων Τροχαίας Χαλκηδόνας, Γιαννιτσών, Εδέσσης κ.λ.π. ;
Συνέταξαν έγγραφα για την επικινδυνότητα του δρόμου στην περιοχή ευθύνης τους ;

Αν ναι, τι απέγιναν αυτά ;

Δε θέλω να επεκταθώ στο κομμάτι από Γιαννιτσά προς Εδεσσα και προς Βεγορίτιδα. Προς Αγ. Αθανάσιο και χιον/μικο κέντρο Καιμακτσαλαν. Μια με γοργούς ρυθμούς αναπτυσσόμενη περιοχή, που οφείλει πολλά στον τουρισμό και στους επισκέπτες.



Θέλω να παρακαλέσω όποιον Εισαγγελέα παρακολουθεί τα λεγόμενα μου ή πέρασε απ΄ αυτόν τον δρόμο, να παρέμβει άμεσα και ν΄ απαιτήσει τα προβλεπόμενα.

Τώρα μάλιστα που το κράτος έκρινε ότι η κοινωνική του προσφορά απαιτεί την διακοπή της σιδηροδρομικής σύνδεσης προς Βεγορίτιδα, Αμύνταιο, Φλώρινα και έτσι αύξησε τον κυκλοφοριακό φόρτο της οδού και απέκλεισε εκατοντάδες κατοίκους και εργαζόμενους να μετακινούνται με σιγουριά, ασφάλεια και οικονομία.

Αραγε, όλα αυτά τα χρήματα που πληρώνουν σε φόρους, τέλη κυκλοφορίας οι κάτοικοι αυτών των περιοχών, οι οδηγοί, που καταλήγουν ;

Eίναι ένα κρίσιμο ερώτημα, που χρήζει δημοσιογραφικής διερεύνησης !!!

Σας καλώ Κε Στέφου να κάνουμε μαζί την διαδρομή.

Σας προσκαλώ σε τελική ανάλυση στον Αγ. Αθανάσιο για να δείτε πόσο ευχάριστη είναι η διαδρομή και κυρίως ασφαλής. Όπως ακριβώς στις άλλες χώρες της Ευρωπαικής Ενωσης. Και προσέξτε να μην νυχτωθείτε στον δρόμο και βρέχει…..



ΜΕ ΕΚΤΙΜΗΣΗ

ΑΝΔΡΕΑΣ ΠΟΛΙΤΗΣ

ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΟΙΚΙΣΤΙΚΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ

& ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟΤΗΤΑΣ ΠΑΛ. ΑΓ. ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ ΠΕΛΛΑΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!