tromaktiko: Σχετικά με τις ακυρώσεις πτήσεων της Ολυμπιακής

Παρασκευή 4 Μαρτίου 2011

Σχετικά με τις ακυρώσεις πτήσεων της Ολυμπιακής



Προχτές η Ολυμπιακή ανακοίνωσε τις ακυρώσεις στα δρομολόγια της από Ελλάδα προς εξωτερικό. Ένας αναγνώστης φαίνεται ότι βοηθήθηκε πολύ...
απο το κέντρο εξυπηρέτισης της εταιρείας και του άλλαξαν την πυήση (τυχερός!!!). Εγώ μάλλον σε άλλη Ολυμπιακή πρέπει να τηλεφώνησα. Ενω η εταιρεία δηλώνει ότι αν θές σου δίνει τα λεφτά σου πίσω η αν θες σου αλλάζει το εισητίριο με άλλη εταιρεία, στο τηλέφωνο λένε ότι πέρνεις μόνο πίσω τα χρήματα. μα εννοείτε! , ήμουν έτοιμη να πω στην υπάλληλο, σιγα μη δίνατε 120ευρώ (το λιγοτερο) να μου αλλάξετε πτήση όταν εγώ σας πλήρωσα 75 μόνο....
Αλλά για μένα το θέμα είναι αλλού, το εισητίριο μου απο Θεσσαλονίκη προς Λονδίνο το αγόρασα την προηγούμενη Τετάρτη 23 Φεβρουαρίου, θελουν οι κύριοι της ολυμπιακής να πιστέψουμε ότι 6 μέρες πρίν την ανακοίνωση τους δεν ηξεραν για τις ακυρώσεις που θα έκαναν??? ΓΙΑΤΙ ΣΥΝΕΧΙΖΑΤΕ ΝΑ ΠΟΥΛΑΤΕ ΕΙΣΗΤΙΡΙΑ ΠΡΟΣ ΛΟΝΔΙΝΟ ΜΕΧΡΙ ΠΡΟΧΤΕΣ ΚΥΡΙΟΙ?????
ειστε άξιοι της κατακραυγής του κόσμου.... όχι ότι σας νοιάζει και πολύ μιας και μανιωδώς ψάχνετε κάποιον κακότυχο επενδυτή να του πουλήσετε/φορτώσετε την ψαροκώστενα που έχετε δημιουργήσει...

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!