tromaktiko: Απάντηση για τον ΟΣΕ

Κυριακή 13 Μαρτίου 2011

Απάντηση για τον ΟΣΕ



http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2011/03/blog-post_9770.html
Αναφορικά με τον πρώτο τύπο που απάντησε: Καταρχήν αξιώνω ιδιωτικοποίηση διότι δεν υπάρχει υπηρεσία στο δημόσιο που να δουλεύει σωστά.
Το αν πληρώνω ή όχι ΦΠΑ και εάν αποκρύπτω εισοδήματα το ξέρω εγώ και το τελευταίο πράγμα που θα με ανησυχήσει είναι να προσπαθήσω να το αποδείξω σε έναν ΑΝΟΡΘΟΓΡΑΦΟ δημόσιο υπάλληλο. Εμένα το δημόσιο μου χρωστά χρήματα εδώ και 2 έτη και έχω αναγκαστεί να κινηθώ δικαστικώς. Αν όμως καθυστερήσω μία μέρα να πληρώσω ΦΠΑ θα μου επιβληθεί άμεσα πρόστιμο. Και όταν βλέπω τους ΤΕΜΠΕΛΗΔΕΣ δημόσιους υπαλλήλους, που! η συντριπτική τους πλειονότητα μπήκε στο δημόσιο φιλώντας κατουρημένες ποδιές, να μη δουλεύουν, εξαγριώνομαι. Οπότε για όλα αυτά, απαιτώ να ιδιωτικοποιηθούν όλες οι ΔΕΚΟ. Κατάλαβες ΒΟΛΕΜΕΝΕ ΑΝΟΡΘΟΓΡΑΦΕ ΔΗΜΟΣΙΕ ΥΠΑΛΛΗΛΕ;;;;
Αναφορικά με τον δεύτερο: Δεν αμφισβητώ αυτά που λέτε. Πλην όμως αυτή την πληροφόρηση είχα. Επιπλέον από τη στιγμή που ο ΟΣΕ είναι υποχρεωμένος να καθυστερεί σε αυτά τα σημεία, θα έπρεπε εξ αρχής να το ανακοινώνει στους επιβάτες, να λέει δηλαδή την πραγματική ώρα άφιξης. Επίσης θα έπρεπε να μην επιβάλει τέλος για τα λεγόμενα δρομολόγια express.


ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!