και των ενημερωτικών περιοδικών έχει συρρικνωθεί, ενώ αντίθετα οι ενημερωτικές ιστοσελίδες έχουν αυξήσει πολύ την αναγνωσιμότητά τους.
Επίσης, για πρώτη φορά η πλειονότητα των Αμερικανών που συμμετείχαν στην έρευνα δήλωσαν ότι ενημερώνονται περισσότερο από το Διαδίκτυο και όχι από τις εφημερίδες. Ακόμη από την έρευνα προκύπτει πως το Διαδίκτυο γεφυρώνει το κενό με την τηλεόραση ως μέσο ενημέρωσης.
Στην έρευνα επισημαίνεται πως τα μέσα ενημέρωσης έχουν φτάσει σε ένα σημείο καμπής σε ό,τι αφορά τις διαφημίσεις, με τα διαφημιστικά έσοδα των ιστοσελίδων να ξεπερνούν για πρώτη φορά αυτά των εφημερίδων.
real.gr