Μέχρι χθες έλεγα ότι αυτούς που δεν πληρώνουν διόδια τσαμπατζήδες....
Γιατί έλεγα εντάξει μωρέ είναι δύο ευρώ τα οποία πάνε για έργα συντήρησης. Κάθησα και σκέφτηκα όμως. Περνώντας από τα διόδια στα Μαλγάρα όπου υπήρχε ουρά, χθες στις 6 το απόγευμα,μέτρησα περίπου 10 αυτοκίνητα στις 3 λωρίδες πρός Θεσσαλονίκη. Οπότε έχουμε και λέμε. 3 λωρίδες x 10 οχήματα = 30 οχήματα που θα περάσουν το πολύ σε 10 λεπτά. 10 λεπτά είναι πολλά αλλά τα βάζω τόσα γιατί υπάρχουν και οι ώρες τις ημέρας με λιγότερη πυκνότητα οχημάτων. 30Χ2 αφού πηγαίνουν και αυτοκίνητα προς την αντιθετη κατευθυνση = 60 ανα 10 λεπτά. 60Χ6 = 360 οχήματα ανά ώρα (μόνο τόσα σας λέω εγώ). Στις 24 ώρες της ημέρας έχουμε 360Χ24 = 8640 οχήματα. Από 3 ευρώ ανα όχημα αφού 2,6€ είναι για ΙΧ αλλά λεωφορεία και φορτηγά πληρώνουν παραπάνω έχουμε 8640Χ3=25920€ ανα μέρα. 25920Χ365= 9.460.800€ (σχεδόν 10 εκατομμύρια ευρώ). Δεν έβαλα ούτε τις κάρτες ΤΕΟ pass που έχουν κάποιοι ούτε συνοπολόγισα τις ημέρες με αυξημένη κίνηση, π.χ. καθαρά Δευτέρα, Πασχα, καλοκαίρι κλπ κλπ. Το θέμα είναι ότι πηγαίνοντας προς Αθήνα μέχρι εκεί υπάρχουν από όσα θυμάμαι ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ άλλοι δύο σταθμοί διοδίων. Ρε μήπως μας δουλεύουν κανονικά; Να θυμάστε έχουν 10 εκατομμύρια ευρώ έσοδα στον σταθμό διοδίων στα Μάλγαρα σύμφωνα με τους υπολογισμούς μου. Που πάνε όλα τα λεφτά; Σκεφτήτε το...
|Αναγνώστης