tromaktiko: Σχετικά με την απάντηση στη κατάργηση δρομολογίων της Ολυμπιακής

Παρασκευή 4 Μαρτίου 2011

Σχετικά με την απάντηση στη κατάργηση δρομολογίων της Ολυμπιακής



Διάβασα ότι σε κάποιους δόθηκανάλλα εισητήρια.
Σε εμένα δυστυχώς δεν δόθηκαν! Η απάντηση που μου έδωσε η Ολυμπιακή ήταν κατά λέξη "Μπορούμε να σας αλλάξουμε το εισητήριο με κάποιας άλλη εταιρείας, αλλά το νέο εισητήριο θα είναι με παευθείας πτήση και θα είναι ίσης ή μικρότερης αξίας του αρχικού".Ήταν αν πετάξω από Θεσσαλονίκη (ίσως και αυτό να παίζει ρόλο) και η μόνη διαθέσιμη πτήση τις ημερομηνίες που με βόλευε ήταν της British που κόστιζε 606 ευρώ. Η Ολυμπιακή αρνήθηκε να καλύψει αυτό το κόστος....
Επέλεξα να πάρω πίσω τα χρήματα μου και να ακυρώσω το ταξίδι μου. Ως εδώ καλά. Αλλά τα χρήματα θα πιστωθούν στο λογαριασμό μου (στο σύνολο τους είναι η αλήθεια) σε 30 μέρες (πάλι λόγια της Ολυμπιακής)!!!!
Εγώ απλά μεταφέρω τι μου είπαν και εκφράζω την αγανάκτηση μου για το γεγονός αυτό.
 
Αναγνώστης
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!