tromaktiko: Απάντηση σε... μηνιάτικο και τα ονόματα των επιδομάτων

Τετάρτη 9 Μαρτίου 2011

Απάντηση σε... μηνιάτικο και τα ονόματα των επιδομάτων



Σε σενα λοιπον φιλε μου που μιλας για τα "γελοια" γιατι οντως γελοια ειναι αυτα τα επιδοματα του δημοσιου εχω να πω μονο ενα πραγμα.
 Δε καταλαβαινω γιατι σε πειραζει που σου μικραινουν το "κουλουρακι" οπως λες. Μια ολοκληρη ζωη δουλευω στον ιδιωτικο τομεα. ατελειωτες ωρες καθε μερα και ο μισθος μου ηταν παντα ο "ονομαστικος" οπως λες. Βλεπεις εγω ο "βλακας" δεν ειχα ουτε καν αυτο το "συμπληρωμα μισθου" η αλλιως αυτα τα γελοια επιδοματα. οποτε για πες μου λοιπον γιατι θα πρεπει να μοιραστω την λυπη σου......

Μηπως γιατι πληρωθηκα ποτε υπερωρια, η γιατι η γυναικα μου οταν γεννησε πηρε την ιδια αδεια με την αντιστοιχη του δημοσιου? Για πες μας.
Παρτε το χαμπαρι οτι βαρεθηκαμε τους καρεκλοτεμπεληδες του 6ωρου και 5νταωρου καθημερινα που θελουν να πληρωνονται 3 δικουτς μας μισθους. Τελος το παραμυθακι αυτο.
Αντε και με τις υγειες σας , "σκληρα" εργαζομενοι μονιμνοι 1.000.000 δημοσιοι υπαλληλοι.

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!