tromaktiko: Καταγγελία για τα ΚΤΕΛ Πάτρας -Πρέβεζας

Παρασκευή 25 Μαρτίου 2011

Καταγγελία για τα ΚΤΕΛ Πάτρας -Πρέβεζας



Γεια σας. Είμαι μία φοιτήτρια που σπουδάζω Πάτρα και θα ήθελα να κάνω μια καταγγελία για τα ΚΤΕΛ....
Λόγω του 3μέρου της 25 Μαρτίου αποφάσισα να πάω στο σπίτι μου στην Πρέβεζα. Τα απευθείας δρομολόγια Πάτρα-Πρέβεζα είναι κάθε Παρασκευή στις 5:30 και Κυριακή στις 7.. Αλλά δεδομένου του ότι αυτή η Παρασκευή είναι αργία πήρα τηλέφωνο στα ΚΤΕΛ να ρωτήσω μήπως υπάρχει κάποια αλλαγή στο πρόγραμμα. Και όντως το δρομολόγιο της Παρασκευής με ενημέρωσαν ότι μεταφέρθηκε την Τετάρτη ίδια ώρα. Έτσι και εγώ...
Τετάρτη κατά τις 5 ήμουν στα ΚΤΕΛ της Πάτρας ( 5:30 ήταν το δρομολόγιο ) αλλά έκπληκτη ενημερώθηκα ότι τελικά δεν έχει δρομολόγιο σήμερα. Αμέσως πήρα τηλέφωνο στα ΚΤΕΛ της Πρέβεζας και με θράσσος μου απάντησαν ότι δεν υπήρχε κόσμος στην Πρέβεζα ώστε να ξεκινήσει λεωφορείο από εκεί για Πάτρα. Έτσι ακυρώθηκε το δρομολόγιο Πρέβεζα-Πάτρα και κατά συνέπεια και το Πάτρα-Πρέβεζα αφού δεν υπήρχε λεωφορείο να γυρίσει.. Μάλιστα αυτό που μου έκανε εντύπωση είναι αυτό που μου είπαν στο τηλέφωνο τα ΚΤΕΛ της Πρέβεζας: "Πάρε ένα ταξί και πήγαινε Ρίο όπου στις 7μιση περνάει το λεωφορείο των Αθηνών".. Τέλος πάντων αυτο έκανα.. Και αφού πλήρωσα για το ταξί 10 ευρο, πήγα στο Ρίο, όπου περίμεναν άλλα 8-9 άτομα για Πρέβεζα. Το λεωφορείο των Αθηνών ήρθε και ευτυχώς βρήκαμε θέση και καθίσαμε ( οι βαλίτσες βέβαια έμειναν στον διάδρομο). Γενικά πάντως έχω να πω ότι το δρομολόγιο Πάτρα-Πρέβεζα είναι νέο και δεν το ξέρουν πολλοί, αλλά δεν θα ήταν και τόσος μεγάλος κόπος αν τα ΚΤΕΛ της Πρέβεζας επικοινωνούσαν με τα αντίστοιχα της Πάτρας για να μάθουν αν υπάρχει κόσμος για το συγκεκριμένο δρομολόγιο και να μην μέναμε και εμείς "ξεκρέμαστοι". Καλό θα ήταν να βγαίνει και καμία ανακοίνωση από τα ΚΤΕΛ όταν υπάρχουν αλλαγές στα δρομολόγια. Είναι κρίμα να πληρώνουμε παραπάνω στα ταξί και να περιμένουμε στο Ριο ενώ δρομολόγιο απευθείας δημιουργήθηκε.. Ελπίζω να το διαβάσει κάποιος υπεύθυνος αυτό και να μην ξανα-εμφανιστεί τέτοιο κρούσμα ξαφνικών ακυρώσεων δρομολογίων χωρίς να ενημερώσουν κανεναν..

ΑΝΑΓΝΩΣΤΡΙΑ
http://sardela-news.blogspot.com
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!