ουσιαστικά στο έκτο και πλέον σύγχρονο εργοστάσιο συναρμολόγησης της εταιρείας στο εξωτερικό.
Η Hyundai Motor Manufacturing Russia (HMMR) θα κατασκευάζει το σεντάν Solaris, το οποίο χαρακτηρίζεται από τον εντυπωσιακό σχεδιασμό ‘χυτής γλυπτικής’ της Hyundai και έναν πρωτοποριακό εξοπλισμό, που είναι απόλυτα προσαρμοσμένος στις κλιματικές συνθήκες της Ρωσίας.
«Είναι μία ιστορική στιγμή, όχι μόνο για τη Hyundai, αλλά και για τη Ρωσία, καθώς είμαστε ο πρώτος ξένος κατασκευαστής αυτοκινήτων που θέτει σε λειτουργία ένα εργοστάσιο κατασκευής αυτοκινήτων στη χώρα και καλύπτει ολόκληρη την αλυσίδα παραγωγής.», είπε ο κύριος Gui-Il Chun, Γενικός Διευθυντής της HMMR, μίας πλήρως ελεγχόμενης θυγατρικής της Hyundai Motor Company.
«Αποτελούμε πλέον, πραγματικά κομμάτι της Ρωσίας και θα επικεντρωθούμε στο να προσφέρουμε στους πελάτες μας τα καλύτερα προϊόντα τη σωστή χρονική στιγμή.»
Στο εργοστάσιο απασχολούνται επί του παρόντος περισσότεροι από 1.300 εργάτες, πολλοί από τους οποίους εκπαιδεύτηκαν σε εργοστάσια της Hyundai στην Κορέα και στη Δημοκρατία της Τσεχίας. Η Hyundai ανακοίνωσε το Σεπτέμβριο, ότι σκοπεύει να δημιουργήσει 5.300 θέσεις εργασίας έως το 2012 και μαζί έντεκα προμηθευτές ανταλλακτικών μερών.
Η HMMR διαθέτει την τελευταία λέξη της τεχνολογίας συναρμολόγησης, η οποία και εξασφαλίζει υψηλά επίπεδα αυτοματισμού στην παραγωγική διαδικασία. Σε αρκετούς σταθμούς, για παράδειγμα 85% των εργασιών συγκόλλησης είναι αυτοματοποιημένες.
Η ετήσια δυναμικότητα του εργοστασίου ανέρχεται σε 150.000 οχήματα, ενώ ο φετινός στόχος της παραγωγής είναι 105.000 μονάδες.
Εκτός από το νέο εργοστάσιο στη Ρωσία, η Hyundai Motor διαθέτει εγκαταστάσεις κατασκευής σε χώρες όπως η Κίνα, η Ινδία, οι Ηνωμένες Πολιτείες της Αμερικής, η Τουρκία και η Δημοκρατία της Τσεχίας. Η HMMR εντάσσεται στο πλαίσιο της στρατηγικής της Hyundai που αποβλέπει στη δημιουργία μονάδων συναρμολόγησης στις ταχέως αναπτυσσόμενες χώρες της ομάδας BRIC (Βραζιλία, Ρωσία, Ινδία, Κίνα). Η Hyundai ξεκίνησε ήδη να κατασκευάζει ένα τρίτο εργοστάσιο στην Κίνα στα τέλη της προηγούμενης χρονιάς, ενώ σχεδιάζει να πρωτοπορήσει και πάλι αργότερα μέσα στη χρονιά, με ένα εργοστάσιο στη Βραζιλία.
Το Solaris διατίθεται με τον κινητήρα Gamma της Hyundai, ο οποίος και προσφέρει ανώτερη ιπποδύναμη και ροπή στρέψης και χαμηλή κατανάλωση καυσίμων και όλα αυτά σε ένα μικρό, ελαφρύ αμάξωμα, με τη Hyundai να παραμένει πιστή στη δέσμευσή της, αφού φιλοδοξεί να αποτελέσει τον παγκόσμιο ηγέτη σε οχήματα φιλικά προς το περιβάλλον.
Ο κινητήρας Gamma του μοντέλου, διαθέσιμος σε κυβισμούς 1,6 και 1,4 λίτρων, είναι ένας τετρακύλινδρος DOHC κινητήρας (in-line) ψεκασμού καυσίμου πολλαπλών σημείων με CVVT (Continuously Variable Valve Timing).
Το Solaris έχει σχεδιαστεί έτσι ώστε να ανταποκρίνεται στις καιρικές συνθήκες, στους δρόμους της Ρωσίας και φυσικά στις ανάγκες των Ρώσων οδηγών. Οι μηχανικοί της Hyundai ξεκίνησαν αυξάνοντας την απόσταση του Solaris από το έδαφος στα 160mm. Ο στάνταρντ εξοπλισμός περιλαμβάνει δοχείο υγρού για τους υαλοκαθαριστήρες τεσσάρων λίτρων, σαφώς μεγαλύτερο από το μέσο όρο, με αισθητήρα που προειδοποιεί τον οδηγό όταν η στάθμη του υγρού μειώνεται και αυτό πρέπει να αναπληρωθεί, μία ανθεκτική μπαταρία 60Ah για βελτιωμένη ψυχρή εκκίνηση και έναν αγωγό θέρμανσης για τους επιβάτες των πίσω καθισμάτων. Ο προαιρετικός εξοπλισμός συμπεριλαμβάνει θερμαινόμενα καθίσματα μπροστά, θερμαινόμενους πλευρικούς καθρέπτες και θερμαινόμενο παρμπρίζ για να μην παγώνουν οι υαλοκαθαριστήρες.
Το Solaris προσφέρει προαιρετικό εξοπλισμό πρωτόγνωρο για την αγορά της Ρωσίας σε ένα αυτοκίνητο υψηλής ποιότητας και συγχρόνως προσιτό, συμπεριλαμβανομένων ενός κουμπιού εκκίνησης του κινητήρα, πρόσβασης χωρίς κλειδί, Bluetooth και έξι αερόσακων. Το όνομα του οχήματος επιλέχθηκε μέσω δημόσιου διαγωνισμού στη Ρωσία
auto24.gr