tromaktiko: Πειραγμένη αντλία;

Παρασκευή 18 Μαρτίου 2011

Πειραγμένη αντλία;



Έβαλα Κοζάνη στην jet oil στον κόμβο Κοζάννς Λάρισας 30 ευρώ και μου βγάζει 180 χιλιόμετρα, παραδίπλα σε ένα πρατήριο 20 ευρώ και μου βγάζει 80 χιλιόμετρα... πάνω στο νοσοκομείο για όσους ξέρουν 30 ευρώ και πάλι τα ίδια, λοιπόν, ήθελα να κάνω καταγγελία και μου λέει ένας φίλος δεν τους βλέπεις που πάνε συνέχεια οι της τροχαίας και βάζουν στην jet oil? ¨Ολα παίζουν, λοιπόν, πείτε μου εσείς που να πάω να κάνω καταγγελία στην νομαρχία στο τμήμα εμπορίου όταν δεν έχουν καθόλου άτομα για να γίνει αυτό, δεν είναι καθόλου τυχαίο νομίζω, λοιπόν, ποτέ μα ποτέ δεν άκουσα στις ειδήσεις εδώ να λένε πχ έγινε έλεγχος στα πρατήρια και αποδείχτηκε αυτό ή εκείνο, ποτέ μα ποτέ, ώσπου ένας φίλος μου είπε να πάω στα Κοίλα στη Cyclon και έβαλα παιδιά 13 ευρώ με 1.64,4 που είχα μαζί μου και μου βγάζει 100 χιλιόμετρα, και είχα βάλει μέσα από Κοζάνη 20 ευρώ προς 1.61 και μου βγάζει 80 χιλιόμετρα, καλά? Είναι δυνατόν? Δεν υπάρχει κανένας να τους ελέγξει? Αυτός ο πρώην νομάρχης νυν περιφερειάρχης κάνει τπτ? Και να ! μην ξεχάσω να πώ ότι ο άνθρωπος στÎ! · Cyclon σήμερα που έβαλα 30 και μου έδωσε μια απόδειξη των 80 ευρώ και προσφέρθηκε να μου πλύνει το αμάξι τσάμπα ο άνθρωπος, αυτά είναι, άσε που έσταζε την αντλία μέσα στο ρεζερβουάρ για να μη χαθεί σταγόνα, πείτε μου εσείς που αλλού το κάνουν, έχω γίνει κακός για αυτό το πράγμα σε άλλα πρατήρια, εγώ αυτό που περιμένω είναι από την Νομαρχία Κοζάνης ή την περιφέρεια να κάνει κανέναν έλεγχο, ποτέ μα ποτέ δεν έχει κάνει, να βάλουν άτομα τόσα ρουσφέτια που είχαν κάνει, να μην το ξεχνάμε καθόλου και αυτό, άντε γειά σας!

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!