tromaktiko: Απαντηση σε "Εδώ και τώρα αυτονομία στην Σκόπελο"

Πέμπτη 10 Μαρτίου 2011

Απαντηση σε "Εδώ και τώρα αυτονομία στην Σκόπελο"



Ρε φίλε καταλαβαίνω την αγανάκτηση σου αλλά δεν καταλαβαίνω το γιατί ντρέπεσαι που είσαι Έλληνας... Τι έκανες για να ντρέπεσαι? Πιστεύω αυτή η τάση τελευταία να λένε όλοι ότι ντρέπονται που είναι Έλληνες να είναι κατευθυνόμενες. Ως Έλληνες έχουμε απεριόριστα πράγματα που πρέπει να είμαστε υπερήφανοι. Αντί να επιμένεις να ντρέπονται κάποιοι άλλοι για τις πράξεις τους και να επιμένεις να πληρώσουν γ'αυτές ντρέπεσαι ο ίδιος?! Γιατί? Εγώ είμαι πολύ περήφανος που είμαι Έλληνας. Είμαι όμως και αγανακτισμένος από τις πράξεις κάποιων πονηρών και απατεώνων συμπατριωτών μου που έχουν καβαλήσει το καλάμη της εξουσίας και μολύνουν το κάθε τι που έχουν δημιουργήσει οι Έλληνες του χθες, αυτά που προσπαθούν να δημιουργήσουν οι Έλληνες του σήμερα κάτω από αυτές τις συνθήκες που μας φόρτωσαν οι εξουσιαστές εντός και εκτός συνόρων, και υπονομεύουν το μέλλον των Ελλήνων του αύριο. ΜΗΝ ΝΤΡΕΠΕΣΑΙ. ΠΑΛΕΨΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΣΟΥ ΩΣ ΕΛΛΗΝΑΣ!!!

Αναγνώστης
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!