λίγες μέρες είμαι και εγώ καθώς το ότι έγινα 8ωρη με πολύ εργασία και φιλότιμο δεν φαίνεται να συγκίνησε ιδιαίτερα, αλλά αντίθετα ήταν καθώς φαίνεται λόγος απόλυσης (οι 4ωρες κοστίζουν φτηνά). Τι και αν πάντα έλεγαν τα καλύτερα για την δουλειά μου, τι και αν δούλευα extra για να αποδυκνείω συνεχώς ότι το αξίζω, τί και αν έκανα πράγματα εκτός των αρμοδιοτήτων μου (μέχρι και την καθαρίστρια κάναμε), τι και αν διέλυσα την μέση μου κάνοντας μέχρι και τον αποθηκάριο, τι και αν δουλεύαμε 6 ημέρες την εβδομάδα αντί για 5 με ρεπό όπως προβλέπει ο νόμος ενώ είμασταν δασκαλεμένες (για να μην χάσουμε την δουλειά μας) στο τι πρέπει να πούμε αν έρθει η επιθεώρηση εργασίας (ευτυχώς δεν ξεφεύγαμε πολύ απ τις 40 ώρες την βδομάδα τουλάχιστον), το αποτέλεσμα είναι το ίδιο, καμιά εκτίμηση σε ανθρώπους που έχουν δώσει την ζωή τους γιαυτή την εταιρία ενώ στο όνομα της μείωσης του κόστους η απόφαση για την αποχώρηση τους μπορεί να γίνει μέσα σε ελάχιστα λεπτά χωρίς να δωθεί καν λόγος ή αν δωθεί να είναι εντελώς αναληθής. Και το να σε απολύσουν θεωρείται και τύχη αν δεν βρούν πρώτα τρόπο να σε «παραιτήσουν» είτε με μετάθεση σε μέρος που ξέρουν ότι δεν θα μπορείς να πας είτε με διάφορα άλλα τεχνάσματα (ψευδείς κατηγορίες και εκφοβισμό). Εγώ ήμουν απ τις «τυχερές» που απολύθηκαν και δεν τις κατηγόρησαν για κάτι ή δεν τις μετάθεσαν κάπου μακριά επίτηδες.
Ειλικρινά δεν ξέρω αν ο ίδιος ο Βερόπουλος γνωρίζει τι γίνεται στους τομείς του ή αν πραγματικά νομίζει πως η εταιρία του θα σωθεί με το να αλλάξει μερικές 8ωρες με 4ωρες (αν φυσικά δεν είναι και αυτό θέμα τομέα ώστε να εμφανίζει κέρδος) και να διώξει κόσμο που δεν έχουν άλλο εισόδημα, έχουν παιδιά κτλ.
Δεν γνωρίζω αν ξέρει πως, τουλάχιστον στον τομέα που ήμουν εγώ και για τον οποίο έχουν γίνει 10δες παράπονα στα κεντρικά για διευθυντές καταστημάτων, πλέον αυτό που γίνεται είναι να δημιουργείται μια κλίκα ατόμων (ξεκινώντας απ τον τομεάρχη πάντα) που καλύπτει ο ένας τον άλλο.
Δεν γνωρίζω αν ξέρει πως η εξυπηρέτηση των πελατών μπροστά στην μείωση του κόστους έχει τελευταία προτεραιότητα αφού η γραμμή είναι «δεν μας νοιάζει πόσα μέτρα ουρά κάνουν οι πελάτες» παρά μόνο όταν έρχεται κάποιος σημαντικός (πχ ο ίδιος ο Βερόπουλος) που τότε ως δια μαγείας όλα είναι άψογα! Και πως να μην είναι αφού όλο το κατάστημα έχει ειδοποιηθεί εκ των προταίρων για τον «αιφνιδιαστικό έλεγχο».
Δεν γνωρίζω αν ξέρει τα 10δες παράπονα των πελατών (και το πόσοι πελάτες χάθηκαν έτσι) από την έλειψη προϊόντων στα ράφια αφού αυτό που ένοιαζε πάντα δεν είναι η κάλυψη της έλειψης αλλά το να τραβιούνται τα πράγματα μπροστά να φαίνοντε όμορφα τα ράφια και μόνο! Είναι σαν κανείς να μην νοιάζεται ειλικρινά αν θα πουλάμε ή όχι.
Δεν γνωρίζω αν ξέρει το κλίμα τρομοκρατίας που συμβαίνει εδώ και κάποιο (δεν θα πώ πόσο) διάστημα στον τομέα (ω τι συμπτωση απ την αλλαγή προφανώς του τομεάρχη και την απαρχή της δημιουργείας της κλίκας), με τους διευθυντές σε κάθε ευκαιρία και συγκέντρωση να απειλούν συνεχώς το προσωπικό με απολύσεις, με προσβολές σε σημείο πχ να σου λένε ότι αν κάτι δεν μου αρέσει, την πρώτη που θα δώ μπροστά μου θα την απολύσω. Δεν είναι τυχαίο άλλωστε ότι για συγκεκριμένους διευθυντές-τριες έχουν γίνει καταγγελίες απο τους ίδιους τους πελάτες (!!) για τον τρόπο που φέρονται στο προσωπικό.
Δεν γνωρίζω αν ξέρει ότι κάθε κατάστημα βγάζει πάντα κάποια χρήματα + στα κλεισίματα γιατί πάντα κάποιοι πελάτες δεν παίρνουν τα 10λεπτα ή θέλουν να αφήσουν στις κοπέλες κάτι (που φυσικά απαγορεύεται η κοπέλα να το πάρει αφού τα + πάνε σωστά στην εταιρία και μόνο). Αυτά τα χρήματα σε όλες τις άλλες εταιρίες πάνε στο κατάστημα να καλυφθούν λάθη απο τα ταμεία η αντικείμενα που έχουν κλαπεί..Στην περίπτωση την δική μας πάνε όλα στον τομεάρχη και απο εκεί προφανώς στα κεντρικά.: Πόσο δίκαιο είναι αυτό ειδικά όταν για ελλείμματα έχουν απολυθεί ή και κατηγορηθεί ταμίες, αναφερόμενη ειδικά στο πως κάποιοι πελάτες μπορούν να ξεγελάσουν μια ταμία με την γνωστή τακτική "πάρε ψιλά κάνε χοντρά" και να της φάνε λεφτά δημιουργώντας έλλειμα με αποτέλεσμα ανάλογα τα κέφια του τομεάρχη και του διευθυντή αλλά και το κατά πόσο καλή σχέση έχουν με την κάθε κοπέλα μπορεί απ το να γίνει μια απλή σύσταση μέχρι να κατηγορηθεί άδικα για κλοπή (έχει συμβεί ουκ ολίγες φορές αυτό)
Εκβιασμοί, απειλές, άδικες απολύσεις, εξαναγκασμοί σε παραίτηση, άδικες κατηγορίες, δυσαρεστημένοι πελάτες είναι πλέον το καθημερινό σκηνικό και κανείς δεν δείχνει να νοιάζεται.
Ίσως αυτή η ανάρτηση είναι ο μόνος τρόπος να φτάσει στα αυτιά του Βερόπουλου η αγανάκτηση των υπαλλήλων που πιστεύω πως για τίποτα απο αυτά δεν είναι ενήμερος. Σε αυτή την περίπτωση ας πάρει το αυτοκίνητο του χωρίς να πει τίποτα σε κανέναν στα κεντρικά και ας κάνει μια βόλτα στα καταστήματα του. Ίσως εκπλαγεί με το πόσο διαφορετικά τα πράγματα θα είναι όταν ο έλεγχος θα είναι πραγματικά «αιφνιδιαστικός». Ας ρίξει τα μούτρα του να μιλήσει κατ ιδίαν με το προσωπικό και να ακούσει τα παράπονα τους και όχι να δέχεται αμάσητα το τι φτάνει φιλτραρισμένο σε αυτόν.
Ίσως πάλι απ την άλλη να περάσουν όλα αυτά για μια ακόμα φορά στο ντούκου αφού πρώτα φροντίσουν να του τα αποκρύψουν και τα πράγματα γίνουν ακόμα χειρότερα. Δεν έχω κάτι με την εταιρία καθώς ούτε παράπονο είχα ποτέ (τα λεφτά μου πάντα τα έπερνα στην ώρα μου) ενώ δεν παραβλέπω πως αυτή στην ουσία με τάισε. Ούτε προσβλέπω στο οτιδήποτε απ την εταιρία (γιαυτό άλλωστε είναι το παρόν ανυπόγραφο) όμως πλέον καθώς δεν έχω κάτι να χάσω ή κάποιον να με εκβιάζει, αυτός είναι ο μόνος τρόπος που έχω για να βοηθήσω αυτούς που έχουν παραμείνει στην εταιρία ώστε να ξαναδούν τις παλιές καλές μέρες αλλά και την ίδια την εταιρία ώστε να πάρει επιτέλους χαμπάρι τι συμβαίνει.
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ