tromaktiko: Αυξάνεται η ευαισθησία των Ελλήνων για το περιβάλλον

Τρίτη 8 Μαρτίου 2011

Αυξάνεται η ευαισθησία των Ελλήνων για το περιβάλλον



Αύξηση της περιβαλλοντικής ευαισθησίας και συνείδησης των Ελλήνων καταναλωτών καταγράφει έρευνα που διενήργησε το...


 Ερευνητικό Εργαστήριο Μάρκετινγκ του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών (A.LA.R.M).
Από την έρευνα που διενεργήθηκε σε πανελλαδικό δείγμα 706 καταναλωτών προκύπτει ότι οι Έλληνες καταναλωτές επιλέγουν σε ποσοστό 68% να αγοράζουν φιλικά προς το περιβάλλον προϊόντα, ενώ σε ποσοστό 78,5% δηλώνουν ευαισθητοποιημένοι σε θέματα περιβάλλοντος.

Ειδικότερα, ποσοστό 72,3% σκέφτεται συχνά τη βλάβη που προκαλεί στο περιβάλλον, ποσοστό 39,4% εκτιμά ότι ο μέσος πολίτης δεν έχει τη δύναμη να σταματήσει τη μόλυνση του περιβάλλοντος, ποσοστό 84,8% πιστεύει ότι η προσωπική δράση όλων μπορεί να φέρει αλλαγή στην προστασία του περιβάλλοντος, ποσοστό 15,9% πιστεύει ότι το κίνημα για το περιβάλλον είναι απλά μια μόδα, ενώ ποσοστό 47,3% όταν αγοράζει προϊόντα προσπαθεί να σκεφτεί πως η χρήση τους θα επηρεάσει άλλους και το περιβάλλον.

Επίσης, ποσοστό 93,2% των Ελλήνων καταναλωτών θεωρούν ιδιαιτέρως σημαντική παράμετρο την ανάπτυξη προγραμμάτων εταιρικής υπευθυνότητας και των περιβαλλοντικών δράσεων και ποσοστό 78,5% των ερωτηθέντων θεωρούν ηθική υποχρέωση την αποφυγή προϊόντων και επιχειρήσεων που επιβαρύνουν το περιβάλλον, ενώ ποσοστό 83,3% νοιώθει ότι έχει υποχρέωση να υποστηρίξει την αγορά φιλικών προς το περιβάλλον προϊόντων.

Σε ό,τι αφορά στις κατηγορίες των προϊόντων που αγοράζουν, σε αυτές περιλαμβάνονται προϊόντα από ανακυκλωμένο χαρτί (58,6%), βιολογικά τρόφιμα (57,2%), απορρυπαντικά (56,7%), οικολογικά οικιακά προϊόντα (54,4%) και φυτικά καλλυντικά (30,2%).

Αναφορικά με τα βιολογικά προϊόντα, ενδιαφέρον παρουσιάζει το γεγονός ότι οι καταναλωτές τα αγοράζουν κυρίως από τα σούπερ μάρκετ (55%), ενώ ο λόγος που τα προτιμούν από τα μη βιολογικά είναι ότι είναι πιο υγιεινά (80%).

Οι καταναλωτές αγοράζουν από τα σούπερ μάρκετ και τα φιλικά προς το περιβάλλον απορρυπαντικά (96,3%) κυρίως λόγω των προσωπικών τους ανησυχιών για την προστασία του περιβάλλοντος (77,8%). Για τα φυτικά καλλυντικά επιλέγουν κυρίως τα φαρμακεία (56,3%) τα οποία προτιμούν κυρίως λόγω της πιο φυσικής τους σύνθεσης και των λιγότερων παρενεργειών (78,4%)

cosmo.gr
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!