Δημιουργούνται τα εξής προβλήματα...
:
1) Όσοι είχαν κλείσει εισιτήριο για εκείνες τις μέρες (ανάμεσα τους και εγώ) δεν είναι εύκολο να βρούμε άλλο εισιτήριο. Ειδικά στη δική μου περίπτωση, θέλω να πάω στο Λονδίνο αμέσως μετά το Πάσχα. Είναι η εποχή που επιστρέφουν οι φοιτητές από τις διακοπές. Είχα πληρώσει 243 ευρώ το συγκεκριμένο εισιτήριο,και δεν υπάρχει άλλο που να βολεύει ούτε στις μέρες (μου προσέφεραν εισιτήριο για τις 23 Απριλίου, ενώ εγώ θέλω να φύγω ή στις 25 ή στις 26 λόγω δουλειάς), ούτε στην τιμή (είπα να πληρώσω τη διαφορά, αλλά το πιο φτηνό εισιτήριο κοστίζει 460 ευρώ, που είναι πολύ μεγάλη διαφορά από αυτό που είχα κλείσει).
2) Η Ολυμπιακή μπορεί να μου αντικαταστήσει το εισιτήριο, αλλά μόνο με άλλη εταιρεία που εκτελεί απευθείας πτήσεις από Θεσσαλονίκη προς Λονδίνο και μόνο σε τιμή που η ίδια κρίνει. Δεδομένου ότι εκείνες τις μέρες η πιο φτηνή πτήση που θα μπορούσα να πάρω είναι της British Airways και το πιο φτηνό εισιτήριο κοστίζει 606 ευρώ, η Ολυμπιακή δεν μπορεί να μου κάνει αυτή την αλλαγή!
3) Αν επιλέξω να πάρω πίσω τα χρήματα μου και να βρω κάποια άλλη εταιρεία που θα με εξυπηρετεί, η Ολυμπιακή μου επιστρέφει μεν όλο το ποσό που έδωσα, αλλά θα το πάρω σε 15-20 μέρες!
Είπα και εγώ μια φορά να επιλέξω την Ολυμπιακή. Πίστεψα ότι με την αλλαγή στο ιδιοκτησιακό καθεστώς κάτι θα άλλαξε.
Δυστυχώς διαψεύστηκα με το χειρότερο τρόπο! Θα μπορούσα να έχω βρει φτηνότερο εισιτήριο με κάποια άλλη εταιρεία δεδομένου ότι είχα κάνει κράτηση αρκετό καιρό πιο μπροστά, αλλά για κακή μου τύχη επέλεξα την Ολυμπιακή....
Μήπως οι διευθύνοντες θα πρέπει να σκέφτονται πιο πολύ τους πελάτες τους; Ήδη έναν πελάτη τον έχασαν και δεν πρόκειται να τον ξαναδούν (δεν είναι η πρώτη φορά που με "κρεμάει" απλά τια άλλες φορές ήμουν πιο ευέλικτη στις ημερομηνίες που μπορούσα να ταξιδέψω, τώρα δεν είμαι).
Με τέτοιες πολιτικές μια εταιρεία δεν κρατιέται, ειδικά σε εποχές που τα οικονομικά όλων μας δεν είναι καλά, και δεν έχουμε την πολυτέλεια να πούμε "Δεν βαριέσαι, θα δώσω 100 ευρώ παραπάνω" (αν κάποιος είχε ποτέ τέτοια πολυτέλεια)!
ΑΝΑΓΝΩΣΤΡΙΑ