tromaktiko: Conn-x του ΟΤΕ

Τετάρτη 9 Μαρτίου 2011

Conn-x του ΟΤΕ



Ειμαι συνδρομητης της ΟΤΕ-connex(ομιλια-internet).Τελευταια η συνδεση μου με το ιντερνετ εχει γινει παρα πολυ αργη(η ταχυτητα που εχω ειναι 2mb).
Μιλωντας κατ επαναληψη με τον οτε στο τ/φ 1242 και 121 για μια - δυο ημερες λυνεται το προβλημα αλλα μετα επανερχεται.Στα επιμονα παραπονα μου, μου προτειναν να αλλαξω ταχυτητα και να παω στα 24mb. Δηλαδη αν αλλαξω ταχυτητα και πληρωσω περισσοτερα το προβλημα θα λυθει, ενω τωρα το προβλημα δεν ειναι δικο τους και μαλλον οφειλεται στο υπολογιστη μου; (Τον οποιο υπολογιστη τον εχω ελεγξει με μηχανικο και δεν εχει κανενα προβλημ.)Αληθευει οτι καποιοι παροχοι συνδεσεων κοβουν ταχύτητα απο μη τακτικους χρηστες προκειμενου να εξοικονομουν και να διαθετουν αλλου υπηρεσιες του;

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!