Θα σας παρακαλουσα να αναφερετε το προβλημα που εχω με τον ΟΤΕ. Την Κυριακή 13/03/11 το βραδυ επαψα να εχω ιντερνετ. η συνδεση μου ειναι isdn/adsl 24 και ειμαι κάτοικος Ελευσίνας.
Την Δευτέρα 14/03/11 καλεσα το τηλεφωνο αναγγελίας βλαβων 1242 και αφου εκαναν ελεγχο στην γραμμη μου, μου ειπαν οτι εντός 48 ωρων θα με καλεσει τεχνικός ειτε για να το φτιαξουμε τηλεφωνικα, ειτε για να κλεισουμε ραντεβου και να περασει απο το σπιτι μου να το φτιαξει γιατι η γραμμη μου εχει αποσυντονιστει. Εκτοτε ουτε φωνη ουτε ακροαση απο τον οτε. Εχω κανει απειρα τηλεφωνα και στο 1242 αλλα και στο 121 και μου ειπαν οτι απορουν και οι ιδιοι γιατι οι τεχνικοι δεν εχουν επικοινωνησει μαζι μου, ακομη και γιατι δεν εχει αποκατασταθει η βλαβη. Σημερα 21/03 ένας υπάλληλος του 121 μου υποσχεθηκε οτι θα στειλει fax στην τεχνικη υπηρεσια, και μου εδωσε τα τηλεφωνα του τεχνικου τμήματος για να καλεσω και εγω η ιδια για να μαθω ποτε θα επιλυθει το προβλημα μου. Εχω παρει διακόσιες φορές στα τηλεφωνα που μου εδωσε (τα οποια ειναι Αιγάλεω !!!) και ουδείς απαντα. Απο την τηλεφωνικη εξυπηρετηση μου ειπαν οτι μπορω να αιτηθω επιστροφη των χρηματων μου για το διαστημα που δεν εχω ιντερνετ, αλλα φυσικα επειδη εργαζομαι δεν μπορω να παω σε καταστημα του ΟΤΕ για να κανω την αιτηση.
Θεωρω την κατασταση αυτη απαραδεκτη. Δεν μπορει να κανουν καθε τοσο απεργιες για τα δικαιωματα τους και ποτε να μην σκεπτονται τα δικαιωματα του πολιτη.
Σας ευχαριστω που με ακουσατε.
ΑΝΑΓΝΩΣΤΡΙΑ