Για τους εργαζόμενους, ακόμα και για αυτούς που δεν είναι μέσα στην αρχική στόχευση, ξημερώνει μια εποχή αμφιβολίας και έλλειψης εμπιστοσύνης που είχε χτιστεί με προσπάθειες πάνω από 10 χρόνων. Κανείς δεν πιστεύει πλέον ότι είναι ασφαλής η θέση του, ανεξαρτήτως του πόσο προσπαθεί. Αυτό θα έχει άμεσο αποτέλεσμα στην παραγωγικότητα και στο επίπεδο της υπηρεσίας που παρέχει η Cosmote ως τώρα. Απλά μαθήματα management.
Για τους συνδρομητές, αποτυπώνεται πλέον ξεκάθαρα στη συνείδησή τους ότι η COSMOTE που εμπερικλείει το ΟΤΕ, άρα το ελληνικό, πλέον σημαίνει το κερδοσκοπικό-γερμανικό μοντέλο, παράδοση σε ξένα συμφέροντα.
Αυτή είναι μια νέα εποχή για το brand name της COSMOTE. Η εποχή που θα γκρεμιστεί πολύ σύντομα ένα ισχυρό brand name.
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ