tromaktiko: Καταγγελία COSMOTE roaming

Τετάρτη 23 Μαρτίου 2011

Καταγγελία COSMOTE roaming



Είμαι πολύ απογοητευμένος από την εξυπηρέτηση πελατών συμβολαίου της cosmote σχετικά με τις υπηρεσίες roaming... Σε επικοινωνία μαζί τους , πέρα από την ΚΥΡΙΟΛΕΚΤΙΚΆ ΑΠΑΡΆΔΕΚΤΗ ΑΝΆΚΡΙΣΗ που υφίσταται οποιοσδήποτε επικοινωνεί μαζί τους (ΗΜ/ΝΙΑ γέννησης, ΑΦΜ, ΑΡΙΘΜΟΣ Ταυτότητας, κωδικός πελάτη, αριθμός τηλεφώνου κ.α.) και την γενική δυσπιστία όσον αφορά το πρόσωπο του καλούντα (πράγμα που σε φέρνει σε αγανάκτηση και θυμό) , για την ενεργοποίηση της υπηρεσίας ROAMING ζητάνε από τον πελάτη να απενεργοποιήσει το κινητό του για τουλάχιστον 20 λεπτά (με όποιες συνέπειες μπορεί να έχει αυτό για την επαγγελματική και προσωπική ζωή του καθενός) και όχι μόνο αυτό αλλά επίσης ζητάνε κατά την είσοδο σε κάποια άλλη χώρα να το έχεις πάντα απενεργοποιημένο για να "βρει δίκτυο". ΚΑΙ ΤΟ ΕΡΏΤΗΜΑ ΜΟΥ ΕΊΝΑΙ ΤΟ ΕΞΗΣ : ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΤΟ ΚΙΝΗΤΟ ΜΟΝΟ ΤΟΥ ΝΑ ΜΗΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΝΤΟΠΙΣΕΙ ΤΟ ΔΙΚΤΥΟ ΤΗΣ ΞΕΝΗΣ ΧΩΡΑΣ , ΧΩΡΙΣ ΑΠΕΝΕΡΓΟΠΟΊΗΣΗ (ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΥΠΑΡΧΟΥΣΑ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΤΩΝ ΚΙΝΗΤΩΝ ΚΑΙ ΑΠΟ ΕΤΑΙΡΙΕΣ ΟΠΩΣ VODAFONE & WIND ?
Προσωπικά θεωρώ οτι ή τους λείπει η τεχνογνωσία ή η τεχνολογία (που δεν το νομίζω). ΕΛΕΟΣ ΠΙΑ COSMOTE !!

Αναγνώστης
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!