tromaktiko: Καταγγελία για Cosmote

Πέμπτη 31 Μαρτίου 2011

Καταγγελία για Cosmote



Διπλοχρεώσεις στα μηνύματα!
Έχω εδώ και περίπου δύο χρόνια what's up στο κινητό μου.
 Το πρόβλημα με τις διπλές χρεώσεις είναι πλέον ΜΟΝΙΜΟ.
Τι θέλω να πω? Πάρα πολύ συχνά, ενώ στέλνω μήνυμα και το σήμα μου δείχνει να είναι σχεδόν φουλ, το SMS δεν καταφέρνει να σταλεί και έχω το γνωστό 'ΣΦΑΛΜΑ ΣΤΗΝ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΜΗΝΥΜΑΤΟΣ'. Τότε,φυσικά , δοκιμάζω να ξαναστείλω το μήνυμα και τελικά μου έρχονται ΔΥΟ αναφορές (και δύο χρεώσεις). Έχω δοκιμάσει να μην επιλέξω επαναποστολή και να περιμένω μήπως σταλεί απο μόνο του,αλλά αυτό δε γίνεται ποτέ. Μόλις (μετά από 5' λεπτά, π.χ., και μετα απο αναπάντητες μήπως προωθηθεί το SMS ) πατήσω επαναποστολή, μου έρχονται ξανά διπλές αναφορές.
Με την ίδια συσκευή ακριβώς και με το ίδιο νούμερο είχα παλαιότερα WIND. Τότε,όμως, το σφάλμα ήταν όντως σφάλμα και η WIND ποτέ δε με διπλοχρέωσε.
Όσο για το σήμα καμπάνα, μη σχολιάσω ότι μένω στο κέντρο της Αθήνας και τα σφάλματα στην αποστολή μηνυμάτων είναι πλέον συνήθεια.
ΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣ!


ΑΝΑΓΝΩΣΤΡΙΑ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!