tromaktiko: Σχετικά με το "οι έξυπνοι της Cosmote".

Τρίτη 1 Μαρτίου 2011

Σχετικά με το "οι έξυπνοι της Cosmote".



Aγαπητέ φίλε, το τηλ. της Cosmote είναι όντως το 1313 και μετά πάτα το 9 για να συνδεθείς πιο γρήγορα.Από σταθερό είναι το 13838 και πάτα πάλι το 9.Τώρα για τα MMS, γράψε στο κινητό σου σαν μήνυμα τη λέξη MMS και στείλε το στο 1333.Μετά από λίγο θα σου έρθει ένα μήνυμα "διαμόρφωσης" των ρυθμίσεων.
 http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2011/03/cosmote_1326.html
Πάτησε "αποθήκευση" και αν σου ζητήσει κωδικό πάτα 1.Κλείσε το κινητό σου και άνοιξέ το και λογικά οι ρυθμίσεις mms θα έχουν εγκατασταθεί.Σε μερικά κινητά όμως χρειάζεται τα mms να εγκατασταθούν από το Δίκτυο οπότε αναγκαστικά θα κάνεις ένα ακόμα τηλέφωνο στην Cosmote.Ελπίζω να βρεις άκρη.
Ένας απολυμένος υπάλληλος της Cosmote

Aναγνώστης

-----------------

ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΟΤΙ ΕΧΩ ΑΓΟΡΑΣΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΕΥΤΗΧΩΣ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΥΧΕΙ ΝΑ ΜΟΥ ΧΑΛΑΣΕΙ.ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΕΝΑΝ ΦΙΛΟ ΜΟΥ ΠΟΥ ΕΧΩ ΦΕΡΕΙΠΑΙΧΝΙΔΟΜΗΧΑΝΗ ΠΟΛΥΣ ΓΝΩΣΤΗΣ ΜΑΡΚΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΙΝΑ ΚΑΙ ΕΙΧΕ ΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑΚΙ ΣΤΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΤΗΣ ΤΟ ΠΗΓΕ ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΟΔΕΙΞΗ ΑΓΟΡΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΤΟ ΕΦΤΙΑΞΑΝ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΤΟΥ ΠΟΥΝ Η' ΝΑ ΤΟΥ ΧΡΕΩΣΟΥΝ ΤΙΠΟΤΑ.ΜΟΝΟ ΤΑ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΑ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ.ΑΛΛΑ ΟΠΩΣ ΕΙΠΕΣ ΚΑΙ ΕΣΥ Ο ΦΙΛΟΣ ΚΑΤΙ ΔΕΝ ΕΚΑΝΕ ΚΑΛΑ ΓΙΑΤΙ ΜΕΤΑ ΠΟΥ ΕΚΑΤΣΑ ΚΑΙ ΤΟ ΣΚ! ΕΦΤΗΚΑ Η ΝΟΚΙΑ ΣΟΥ ΔΙΝΕΙ ΚΑΙ ΕΝΑ ΚΑΛΩΔΙΑΚΗ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ Ο ΦΙΛΟΣ ΝΑ ΜΠΕΙ ΚΑΤΕΥΘΕΙΑΝ ΣΤΗΝ ΝΟΚΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΕΙ ΣΤΟ OVI

Αναγνώστης
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!