Αυτό μετά τη χθεσινή ταχύτερη φετινή επίδοση του Μαρκ Γουέμπερ. Ο Φέτελ πέτυχε το συγκεκριμένο χρόνο στον πρώτο γύρο μιας εξόδου που είχε συνολική διάρκεια 5 γύρους. Για να έχετε μια τάξη μεγέθους η περσινή pole position του Γουέμπερ ήταν στο 1:19.995.
O Φέτελ κινήθηκε σε αρκετούς γύρους σήμερα κάτω από το 1.22 ενώ σε εξόδους με πολλούς γύρους (16) επέδειξε αξιοσημείωτη σταθερότητα.
Η επίδοση αυτή του Γερμανού έρχεται σαν επιστέγασμα των χθεσινών δηλώσεων του Γουέμπερ ότι η Red Bull αυτή τη στιγμή είναι έτοιμη για τον πρώτο αγώνα της χρονιάς.
Όπως έχουμε επισημάνει και ξαναγράψει η Toro Rosso δείχνει να έχει κάνει ένα μεγάλο βήμα προόδου και μην εκπλαγείτε αν την δείτε να βρίσκεται κοντά στους πρωτοπόρους στους πρώτους αγώνες. Θυμίζουμε ότι από πέρυσι η μικρή ομάδα της Red Bull φτιάχνει το δικό της σασί. Σήμερα ο Σεμπαστιάν Μποεμί όχι μόνο πέτυχε τον δεύτερο ταχύτερο χρόνο ημέρας σε προσομοίωση κατατακτήριων δοκιμών αλλά είχε και σταθερά καλό ρυθμό σε προσομοίωση αγώνα.
Η σημερινή επίδοση του Βιτάλι Πετρόφ αποδεικνύει και την πρόοδο της Renault απ’ την οποία δε λείπουν όμως τα προβλήματα αξιοπιστίας.
Τα οποία περισσεύουν στη McLaren, ο Χάμιλτον σήμερα αντιμετώπισε διαρροή στα υδραυλικά αλλά και πρόβλημα με το νέο σύστημα εξατμίσεων. Αποτέλεσμα να μην ολοκληρώσει την προσομοίωση αγώνα και να συμπληρώσει μόνο 57 γύρους. Αργότερα σε δηλώσεις του ο Βρετανός τόνισε: «Δεν πιστεύω ότι μπορώ να διεκδικήσω τον παγκόσμιο τίτλο μ’ αυτό το μονοθέσιο όπως είναι. Ελπίζω ο ρυθμός εξέλιξης να είναι τέτοιος που να μας επιτρέψει να διεκδικήσουμε νίκες μετά από κάποιους αγώνες. Αρκεί να πάρουμε βαθμούς στο ξεκίνημα για να μην μείνουμε πολύ πίσω. Αν στους πρώτους αγώνες είμαστε την πεντάδα τότε δε θα χάσουμε πολύ έδαφος». Η McLaren ανακοίνωσε σήμερα την πρόσληψη του ντε λα Ρόσα σε ρόλο δοκιμαστή.
Παρά την κατάταξη στους χρόνους η Ferrari ήταν ανταγωνιστική προς τη Red Bull σε ρυθμό αγώνα. Η F-150 έχει νέο σύστημα εξατμίσεων και αναβαθμισμένο αεροδυναμικό πακέτο.
Αναβαθμίσεις και στη Mercedes με νέο σύστημα εξατμίσεων αλλά και αεροδυναμικά βοηθήματα ενώ αναμένονται και άλλα τις επόμενες μέρες. Ο Νίκο Ρόσμπεργκ στις μετέπειτα δηλώσεις του ήταν ευχαριστημένος από την δυναμική που απέκτησε το αναβαθμισμένο μονοθέσιο που θα φανεί τις επόμενες μέρες. Ο Γερμανός συμπλήρωσε 466km αν και σταμάτησε πρόωρα την προσπάθεια λόγω ενός αστοχίας στο σώμα του μονοθεσίου.
Οι δοκιμές συνεχίζονται αύριο χωρίς τη συμμετοχή της McLaren.
Οι σημερινοί χρόνοι ήταν:
Θέση Πιλότος Μονοθέσιο Χρόνος Διαφορά Γύρους |
1. Sebastian Vettel Red Bull-Renault 1m21.865s 112 |
2. Sebastien Buemi Toro Rosso-Ferrari 1m22.396s + 0.531s 120 |
3. Vitaly Petrov Renault 1m22.670s + 0.805s 116 |
4. Lewis Hamilton McLaren-Mercedes 1m22.888s + 1.023s 57 |
5. Felipe Massa Ferrari 1m23.324s + 1.459s 101 |
6. Paul di Resta Force India-Mercedes 1m24.334s + 2.469s 118 |
7. Kamui Kobayashi Sauber-Ferrari 1m24.436s + 2.571s 107 |
8. Nico Rosberg Mercedes 1m25.807s + 3.942s 100 |
9. Jarno Trulli Lotus-Renault 1m26.090s + 4.225s 98 |
10. Pastor Maldonado Williams-Cosworth 1m26.989s + 5.124s 29 |
11. Jerome D'Ambrosio Virgin-Cosworth 1m28.982s + 7.117s 64 |
protothema.gr