tromaktiko: Τα ίδια και χειρότερα και σ' εμένα από την εισπρακτική "First Call"

Σάββατο 26 Μαρτίου 2011

Τα ίδια και χειρότερα και σ' εμένα από την εισπρακτική "First Call"



Tα ίδια κάνει και σε εμένα η εισπρακτική η οποία ονομάζεται FIRST CALL εκ μέρους της Εθνικής τράπεζας. Παρότι πληρώνω πάντα τη δόση μου λίγες μέρες μετά τη λήξη, δεν μου έχει διπώσει ποτέ καμία δόση και το...
γνωρίζουν με παίρνουν κάθε μέρα 10 τουλάχιστον φορές από σταθερά και κινητά νούμερα στα πλαίσια δήθεν της ενημέρωσης. Δεν σταματούν ποτέ. Παρότι απευθύνθηκα στην Εθνική και έκανα καταγγελία δεν βλέπω καμία βελτίωση. Αλήθεια τι πρέπει να κάνουμε;;;
Η Εθνική πως το δέχεται να αντιμετωπίζουν έτσι τους πελάτες της; Οι τόκοι υπερημερίας εξάλλου βαρύνουν εμένα και μόνο!! Δεν είμαστε αλήτες είμαστε αξιοπρεπείς άνθρωποι που παλεύουμε να τα «βγάλουμε πέρα» τι πρέπει να κάνουμε, πώς να προστατευθούμε γνωρίζει κανείς;

Αναγνώστρια
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!