Ξαφνικά τώρα και ενώ πληρωσα λογαριασμό στις 15/2 για περίοδο χρήσης έως 19/2,
ελαβα νέο λογαριασμό για περίοδο χρήσης έως...19/4 !!! και με λήξη πληρωμής 20/3 !!!
δηλαδή, μου ζητάνε να προπληρώσω τις υπηρεσίες που ΘΑ (...) μου παράσχουν !!!
και όλα αυτά ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΜΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΑΠΟ ΜΕΡΟΥΣ ΤΟΥΣ !!! ΜΟΝΟΜΕΡΩΣ ΔΗΛΑΔΗ !!
Φυσικά και την Τρίτη που είναι εργάσιμη, θα πάω να διακόψω την σύνδεσή μου στην FORTHNET και θα αναζητήσω κάποια άλλη εταιρεία παροχής που να σέβεται περισσότερο τους πελάτες της!
ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΗ FORTHNET ΚΑΤΑΦΕΡΑΤΕ ΝΑ ΧΑΣΕΤΕ ΑΛΛΟΝ ΕΝΑ ΠΕΛΑΤΗ !!
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ