tromaktiko: Forthnet...και ΟΤΕ

Τρίτη 15 Μαρτίου 2011

Forthnet...και ΟΤΕ



Σημερα το πρωι με πηρε τηλέφωνο μια κυρια απο τον ΟΤΕ και ζητησε την κα Θ... (γυναικα μου) για εναν ανεξοφλητο λογαριασμο, της εξηγησα ποιος ειμαι και συνεννοηθήκαμε.
Δυο ωρες αργότερα ξαναχτυπαει και οταν απάντησα μου λεει η φωνη απο απεναντι "είσαστε ο συζηγος της κας θ...; είμαι απο την forthnet." ΠΟΥ ΗΞΕΡΕ ΠΟΙΟΣ ΕΙΜΑΙ αφου δεν με ρωτησε; Του ειπα οτι δεν με ενδιαφερει η εταιρια τους γιατι ακουω απο φιλους και διαβαζω για διαφορα προβληματα που αντιμετωπιζουν, επεμενε να λεει τα δικα του και οταν τον ρωτησα σε εντονο πια υφος "σας ειπα εγω οτι ενδιαφερομαι; γιατι με καλεσατε;" μου απαντησε "μη μου υψώνεις τη φωνη εμενα" και οταν τον ρωτησα "γιατι;" μου το εκλεισε.
Με διακόπτει απο την δουλεια μου, με πρηζει άνευ λογου και μου το κλεινει κιολας με την μαγκια του. Τι αλλο να πω; Εξακολουθω βεβαια να αναρωτιεμαι που ηξερε ποιος ειμαι και γιατι ακουγόταν η ιδια φασαρια που ακουγόταν και οταν με καλεσε η κυρια του ΟΤΕ...
Τα συμπερασματα δικα σας.


ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!