Θα ηθελα να σας πω για την εταιρία FORTHNET που κατα καιρους διαβαζα παράπονα και αλλα μείον της εν λόγο εταιρίας απο διαφόρους συνδρομητές της και δεν πιστευα σε αυτα που γραφανε....
Τελικα ηρθε και ο καιρος μου,πριν 2 μηνες παρουσιασε το Ρουτερ προβλημα ποτε έσβηναν τα λεντακια ποτε εκανε απο μονο του ρισετ,σε τακτα χρονικα διαστηματα,σε επανηλυμενα μειλ και συνομιλιες που ειχα με διαφορους υπαληλους και αφου τον τελευταιο καιρο τα μειλ μου ειχαν και καποια λογια που δεν ηταν και τοσο ευκαταφρονητα μου λενε να παω το μηχανημα σε καποον τεχνικο για να διαπιστωση ΑΝ εχει οντως βλαβη.Και γω τεχνιτης ειμαι και τους ειπα δλδ οταν κανω εγω μια εγκατασταση και παρουσιαση βλαβη θα πω τον πελατη μου ξηλωσε το ρολο σου και φερτω να δω αν εχει βλαβη ή και το καλυτερο που μου ειπαν οτι μονο σε ενα σιγκεκριμενο καταστημα εχουν αποθηκη για να το αντικαταστησουν,σαν να λεμε οτι το καταστημα που καναμε την αιτηση εχει μονο για τις (λεω τωρα )28 αιτησεις που θα δεχτη εξοπλισμο αν ειναι δυνατον.Σαν να λεω εγω σε πελατη μου ξερεις επιδη χαλασε το τηλεχειρηστηριο θα πρεπει να πας στην Ιταλια ή την Γ! ερμανια για να το δει ο τεχνικος και αν χρειαστεί να στο αντικαταστηση.Μωρε σαν δε ντρεπονται.Εστηλαν τεχνικο για να διπιστωσει την βλαβη εκανε αναβαθμηση στο μηχανιμα και αντι να ανεβη η ταχυτητα κατεβηκε κατα 2 μοναδες,και οταν ξαναμιλησα με υπαληλο με διαβαιβαιοσε οτι οντως το ρουτερ εχει προβλημα,τοτε ο τεχνικος τι σκ..... διαπιστωσε.Αλλα φταιμε και εμεις που τους χαιδευουμε τα αυτια.
Αναγνώστης