tromaktiko: Απάντηση στο:Προσοχή με Forthnet...δήθεν ανεξόφλητοι λογαριασμοί

Τρίτη 15 Μαρτίου 2011

Απάντηση στο:Προσοχή με Forthnet...δήθεν ανεξόφλητοι λογαριασμοί



Καλημέρα..Παρόμοιο πρόβλημα έχω κι εγώ με την Forthnet.... http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2011/03/forthnet_14.html
Την προηγούμενη Παρασκευη πήγα σε ένα κατάστημα τους για να πληρώσω τον λογαριασμό μου και με ρώτησαν αν θέλω να εξοφλήσω και τους δυο λογαριασμούς μου.Γνωρίζοντας πως έχω πληρώσει όλους τους λογαριασμούς μου ρωτησα ποιος είναι ο 2ος.Μου εκτυπώνει έναν λογαριασμό από το 2009!!!Τον ρώτησα γιατί μου εμφανιστηκε ξαφνικά αυτο το υπολοιπο τωρα και οχι νωριτερα και γιατι δεν εμφανιζεται στους τρεχοντες λογαριασμους και η απαντηση που πηρα ηταν να επικοινωνησω με τη Forthnet.Βρισκω την αποδειξη πληρωμης του συγκεκριμενου λογαριασμου και παιρνω τηλεφωνο..Επίσης στην περιπτωση μου συμβαινουν και τα εξής παράλογα,το πρώτο ειναι οτι ο λογαριασμος που εχω πληρωσει ειναι για περιοδο απο τελη Δεκεμβριου μεχρι τελη Φεβρουαριου και ο δηθεν απλήρωτος απο μεσα Ιανουαριου μεχρι μεσα Μαρτίου και το άλλο ειναι ότι η συνδεση τοτε ήταν στο όνομα της αδερφης μου και αυτοι εχωντας μαντικες ικανοτητες μου εκτυπωσαν αυτον που δεν έχω πληρωσει δηθεν, στο ονομα της μητερας μου αφου τώρα ερχεται σε αυτης το ονομα!Στο τηλεφωνο η κοπελα αφου τα βρηκε σκουρα μου ειπε να παρω την επομενη μερα το πρωι ωστε να με συνδεσουν με το λογιστηριο..Ετσι και εκανα μόνο που την επόμενη μερα μου ειπαν πως δεν υπαρχει τηλεφωνο στο λογιστηριο ωστε να με συνδεσουν και η υποθεση μου ακομα εκκρεμει!Προσπαθουν να κλέψουν τον κοσμο εμφανιζοντας δηθεν απληρωτους λογαριασμους απο ετη 2008-2009-2010 θεωρώντας πως ο κοσμος δεν θα εχει τις αποδειξεις!Τυχεροι ειμαστε εμεις που τις κρατουσαμε!Ειμαι κι εγω διατεθειμενη για καταγγελιες και να κινηθω νομικα!

Αναγνώστρια
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!