Έλα όμως πουχτες έκανα μια βλακεία ( δεν υπακουσα στο κανόνα ότι δουλεύει δε το πειραζεις) και κόλλησε το MacBook pro 13,3 που έχω....Λέω κι εγώ θα πάρω τους ειδικούς
Τηλεφωνησα στο κατάστημα golden-I στο golden hall και τους είπα ότι χρειάζομαι τη βοήθεια τους για ένα θέμα που προέκυψε!
Η ευγενεστατη κοπέλα μου απάντησε ότι το τεχνικό τμήμα λειτουργεί απο Δευτέρα - Παρασκευή ( κατανοητό)
Ρωτάω να μιλήσω με κάποιον τεχνικό και η απάντηση : λανσαρουμε το ipad2 και δε μπορούμε να εξυπηρετήσουμε ! ( κατανοητό )
Έλα ντε που εγώ φεύγω Κυριακή ξημερώματα σε επαγγελματικό ταξίδι και το χρειάζομαι λέω!
Ένα τεχνικο να μιλήσω έστω ?
Το σηκώνει ένας κύριος ίδια ατάκα !
Λανσαρουμε το ipad2 και είναι αδύνατο!
Διευκρινίζω ότι χρειάζομαι μια τηλεφωνική συμβουλή γιατί έχω πρόβλημα!
Μου λέει περιμένετε και μου κλείνει το τηλ!
Ξαναπαιρνω δε τον βρισκανε με ποιον μίλησα!
Τελικά επικοινωνία δεν έγινε !
Πεστε μου τώρα πόσο επαγγελματικό μπορεί να είναι να φτυνουμε το καλοκαίρι εκεί που τρώμε το χειμώνα!
Μπορεί να είμαι υπερβολικός αλλά επειδή πωλητής είμαι κι εγώ θεωρώ ότι πρώτα πρέπει να σεβόμαστε και να εξυπηρετουμε τους ήδη πελάτες μας και να δημιουργούμε ταυτόχρονα νέες αγορές !
Βασικός κανόνας του marketing !
Θεωρώ απαράδεκτη τη συμπεριφορά τους ή ότι δεν είναι σωστά καταρτισμένοι ώστε να εξυπηρετήσουν προβλήματα !
Μήπως πρέπει να το ξανασκεφτει η κυρία Isquare ποιους βάζει στα μαγαζιά της γιατί τη λύση μου την έδωσε ένας πολυ καλός κύριος στο κατάστημα system graph στη Μεσογείων !
2 λεπτά υπόθεση ήταν στο να με καθοδηγήσει!
Για να αναφέρω και το πόσο γουστάρω την apple πρέπει να πω ότι έχω σχεδόν όλα τα προϊόντα της!
Και δε το λέω για ειδική μεταχείριση αλλα μια βοήθεια όλοι τη χρειαζόμαστε που και που?
Κανε κυρία isquare ή εκπαίδευση στους συνεργάτες σου ή έναν τεχνικο να εξυπηρετεί κάποια έκτακτα του Σαββάτου !
Μην τους πρηζουμε να φέρουν πωλήσεις που δε μπορούμε να εξυπηρετήσουμε μετά !
Το after sales service το έχετε ακουστα ????
Για ρωτήστε εσείς οι manager?
Κάποιος θα το ξέρει
Αναγνώστης