Αγόρασα από την GROUPON δυο εισιτήρια με την olympic airways... Όταν πήρα τηλέφωνο στο γραφείο που ήταν η προσφορά μου είπαν ότι με τα εισιτήρια που έκλεισα δεν μπορω να κλείσω να πάω στο νησί μου παρόλο που υπάρχουν ελεύθερες θέσεις στις ημερομηνίες που ζήτησα. Ο λόγος ήταν ότι το εισιτήριο που έκλεισα στην οικονομική θέση έχει διάφορές κλίμακες ναύλου. Αφού δεν μπόρεσα να συνεννοηθώ για να μου εξηγήσουν ποία η διάφορα οικονομικής θέσης με οικονομική άλλης κλίμακάς αποφάσισα να στείλω email στην εταιρεία( γρουπον) για να μου επιστραφεί πίσω το ποσό στην πιστωτική μου Κάρτα. Από την Παρασκευή μέχρι και σήμερα έχω πάρει αμέτρητες φορές τηλέφωνο και δεν βγαίνει γραμμή, έχω στείλει 3 email και δεν έχω λάβει απαντηση.
Αναγνώστης