tromaktiko: Για την αναρτηση "ΑΝΩΤΑΤΟ ΟΡΙΟ ΗΛIΚΙΑΣ ΣΤΗΝ ΟΔΗΓΗΣΗ"....

Σάββατο 19 Μαρτίου 2011

Για την αναρτηση "ΑΝΩΤΑΤΟ ΟΡΙΟ ΗΛIΚΙΑΣ ΣΤΗΝ ΟΔΗΓΗΣΗ"....



 Σαν νέος οδηγός (28 ετών) εχω την άποψη ότι μόνο το όριο ηλικίας ΔΕΝ ευθύνεται για τα τροχαία....
προσωπικά εγω έχω χάσει ξάδερφο και 2 φίλους (και καμια 10αρια γνωστούς, )σε διαφορετικά τροχαία και η αιτία και σε ΟΛΕΣ τις περιπτώσεις ήταν η υπερβολική ταχύτητα... και δεν υπερβάλω!!!
δεν θέλω να μπώ στις λεπτομέρειες γτ δεν ωφελεί σε κάτι....αλλά όταν πηγαίνεις με 180-200+ σε δημόσιους δρόμους ειναι λές και καβαλάς ταύρο και κρατας νιτρογλυκερίνη..... ειναι καθαρά θέμα χρόνου το αναπόφευκτο...
Προσωπικά παλιότερα(απο τα  15 μου μεχρι 25 περίπου)  έχω αποτελέσει και εγώ δημόσιο κίνδυνο πιστεύοντας μερικές φορές ότι είμαι ο κυρίαρχος τις ασφάλτου στήνοντας αυτοσχέδιες κόντρες σε αυτοκινητόδρομους όπου κυκλοφορεί ο γεροντάκος που δεν φτάει αν πέσω εγώ επάνω του.. ...
 Η λογική μου λεει πως......
Δεν μπορεί ένας πιστιρικάς 18-20-22 ετών πέρνοντας για πρώτη φορά τιμόνι στα χέρια του(που προφανός το πήρε ο πατέρας του όπως έγινε και με εμένα) να οδηγεί 120-150-200 άλογα...χωρίς εμπειρία και αυτοέλεγχο είναι μελλοντικό θύμα αυτός και οι γύρο του...
το ίδιο και χειρότερα ισχύει με τις μηχανές... 600αρια και 1000αρια έπρεπε μετα τα 30 να επιτρέπεται να τα οδηγάς

Το μεγάλο θέμα- πρόβλημα λοιπόν είναι η παιδεία- γονείς και οι νόμοι...  ειδικά στην επαρχία που αν σε σταματήσει η αστυνομία και κάποιος απ ολους γνωρίζει εσένα ή τον πατέρας σε αφήνει με μία επίπληξη και ας πήγαινες με 200....
Ευτυχώς πιστεύω ότι πέρασα πλέον από αυτή τη κρίσιμη φάση ηλικίας ... τώρα πιο πολύ φυλάγομαι από τους άλλους ..!!! και δεν εννοώ φυσικά τους ηλικιωμένους

Τέλος πιστεύω πως τα πιο πάνω δεν είναι απλα πρωσωπικές μου σκεψεις αλλα κοινωνικό φαινόμενο....

 Αναγνώστης
-------------------------------------
Για την αναρτηση "ΑΝΩΤΑΤΟ ΟΡΙΟ ΗΛIΚΙΑΣ ΣΤΗΝ ΟΔΗΓΗΣΗ"...http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2011/03/blog-post_9070.html#more
Να ζητησω απο τον συμπαθεστατο κυριο, οπως μας παρεθεσε την γνωμη του, να ακουσει και την δικια μας..!!
Λοιπον δεν μπορει να προτεινει νομους που να αποκλειουν ανθρωπους με μονο κριτηριο την ηλiκια τους...πολυ απλα γιατι με το ιδιο σκεπτικο θα μπορουσα και εγω να πω οτι οι 25αρηδες ειναι απροσεκτοι και πινουν πιο ευκολα ενα ποτηρακι στα παρτακια που πανε τα Σαββατοκυριακα, να τους δινουμε το διπλωμα με περιορισμους, ή δεν ξερω και εγω τι για τα δικυκλα μεγαλου κυβισμου, κλπ, κλπ.....
Καθε ενηλiκας θα πρεπει με βαση την αρχη που σου δινει το δικαιωμα να οδηγεις να ειναι υπευθυνος καθε φορα που καθεται στο τιμονι και ξεκιναει να οδηγησει ειτε ειναι 25, ειτε ειναι 75....Οι περιπτωσεις που αναφερει οτι προκαλεσαν ατυχημα οντας γεροντες με κακη οραση και ακοη, φυσικα και ειναι υπευθυνοι που καθησαν και οδηγησαν και φυσικα πρεπει να διωχθουν για οτι προκαλεσαν και παραβαινει τους νομους, αλλα οχι να απαγορεψουμε απο ολους τους ηλικιωμενους την οδηγηση επειδη ενα οντως μεγαλο ποσοστο δεν θα επρεπε να οδηγαει πια ή εστω οχι κατω απο δυσκολες συνθηκες....

Aναγνώστης

---------------------------

     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!